Tastatur genvej søges
Fra : Allan Johansen

Dato : 27-01-02 18:27

Hej NG

Er der en, som kan fortælle mig, hvad tastatur genvejen er, når man vil
springe fra en "åben" side til en anden "åben" side i Frontpage 2000.

Med venlig hilsen

Allan Johansen

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 27-01-02 19:32

Skifte mellem åbne sider:
CTRL+TAB
CTRL+SKIFT+TAB
jeg fandt det i hjælpemenuen. Indhold - Rundt om FrontPage
mvh
HC

Fra : Allan Johansen

Dato : 27-01-02 21:32

Hej Hans Chr. M. Andersen

Jeg siger, mange tak for et fyldestgørende svar.

Med venlig hilsen

Allan Johansen