Offroad klub på Fyn
Fra : Kim Hansen

Dato : 27-01-02 15:43

Hej

Findes der en offroad klub på Fyn?
Eller er der tæt på fyn, helst i trekant området
Hvis ikke, er der så nogle der vil være med til at sætte noget sammen?
Det er sq bare sjovt, selv på sådan en lille en med kun 22 hk.
Det skulle man have købt noget før, men hvad 40 er vel ingen alder? og
hvis det er, bliver jeg som en på 20, når jeg sætter mig op på den

Fra : Lars

Dato : 27-01-02 16:21

Hej Kim.
Gå ind på Dansk Off-Road MotorCykel Klub, også kaldet DORMCK og find nogle
"ligestillede" mudderfreaks. Ring evt. til en af de nærmeste klub kontakter
for at høre hvad der rør sig.

WWW.dormck.dk

Hilsen
Lars en Off-Rod.

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-02 21:59

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en offroad klub på Fyn?

Nej. Men der er et par aktive off-rødder dernede, tag kontakt til dem og lav
noget. Jan Juul Jensen er vist på din alder, men han er ret barsk på en
off-roader.

Rittig
(Mail mig med dit tlf.nr, hvis jeg skal bringe det videre til Jan og hans
søn Bjørn)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 28-01-02 09:44

Kim Hansen <ksh@webnet.dk> wrote in article
> [...]
> Det skulle man have købt noget før, men hvad 40 er vel ingen alder? og
> hvis det er, bliver jeg som en på 20, når jeg sætter mig op på den

Min ene bror bor dernede og har XT500, og en af stifterne af aalborgklubben
Kent bor da også i middelfartområdet.
Så der skulle sagtens være nogen at køre med...
Sig til hvis vi skal sætte noget i gang...
--
Søren
s@motortosse.dk