re:tilbud cross/off-roader
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 27-01-02 15:39

Til Claus Rittig
Jeg takker mange gange for tilbuddet, men, men.
Jeg er 62 år ung og forventer ikke mere af min GS 500
end at køre til og fra arbejde (portør Viborg Sygehus),
gode tirsdag-ture i omegnen med andre mc'er, til Kbh. på besøg
(2 børn) og en søster/svoger nord for Aalborg.Men ellers tak.
Mit gamle kadaver vil ikke kunne holde 1 meter på jeres baner,
og jeg vil gerne beholde mit helbred, så jeg kan nyde mit opium*
når jeg om ca. 11 mdr. går på efterløn. Disse var ordene.
Tak for support og opmuntring. Jeg suger til mig og lærer
hver dag. (P.S. Er signaturen i orden nu????????)
M.V.H. Sven
Per 'Aspera Ad Astra
Sven Møller Jensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-01-02 16:14

Håber det er ok med svar i email da det er lidt offtopic i gruppen.

> (P.S. Er signaturen i orden nu????????)

Næsten - du bør adskille med "-- ". Dvs minus, minus og mellemrum Men
prøv en dag at læse lidt på www.usenet.dk - Der er mange "guldkorn"

Anders Majland

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-01-02 22:15

> Håber det er ok med svar i email da det er lidt offtopic i gruppen.

Jeg ville have sendt en email, men selv en "gammel" usenet rotte (~'92)
rammer de gale taster - også selvom han har læst hvad der er værd at læse på
usenet.dk. Og jeg kunne selvfølgelig prøve at slette beskeden, men når man
først opdager det timer efter den er sendt er den nok allerede verden rundt

/A

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-02 22:03

"Sven Møller Jensen" <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:a313dp$1gvp$1@news.cybercity.dk...

> ... og en søster/svoger nord for Aalborg....

Nåjaja, når søster skal besøges kan du da trille forbi og prøve lidt
alligevel, tilbuddet bliver stående.
Vi kører ikke kun på hjernedøde baner, vi kan nok arrangere noget med en
(rimeligt) flad stubmark og en lille 125cc off-roader der ikke tager livet
af nogen (sådan en har jeg også), så kan du ihvertfald på et indtryk af hvad
det er for noget vi går og laver.

Rittig