Olsen Banden på DVD??
Fra : Brian

Dato : 27-01-02 14:33

Hej.

Er alle olsen banden film ude på dvd og hvilke butikker er de evt i??

Mvh Brian.

Fra : .Kody

Dato : 27-01-02 22:40

Jeg har horhørt mig hos Egmont, og fik følgende svar:

"Vi forventer at sende alle Olsen Banden filmene på DVD i oktober. Først som
boks sæt med alle 14 film, siden som enkelt stående film."

Med venlig hilsen
Lisbeth Schrøder

Fra : Brian

Dato : 27-01-02 23:02

Mange tak, så må vi vente lidt endnu.
Så kan vi nå at spare op, hehe

Mvh Brian.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-01-02 22:57

In article <3c540190$0$89078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
houge@smart-tech.dk says...

> Er alle olsen banden film ude på dvd og hvilke butikker er de evt i??

Ingen af dem er ude endnu, men Nordisk Film sender dem på gaden i en box
til efteråret.

Listeprisen skulle blive 2495,- for samtlige 14 film.

Allan