OutlookXP / blokkering filer
Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-01-02 12:19

Hej NG,

På et tidspunkt har jeg haft et notat, der fortalte hvordan jeg kunne åbne
op for såkaldte "usikre filer" - tror det var via reg.databasen. Nu kan jeg
ikke finde det. Har meget brug for at vide det igen, da jeg specielt ønsker
database filer "igennem". Kan én af Jer derude huske en løsning herpå - og
gerne lettere end via reg. databasen hvis det er muligt.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-02 12:54

Sun, 27 Jan 2002 12:18:48 +0100, skrev "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk>:

>Kan én af Jer derude huske en løsning herpå - og
>gerne lettere end via reg. databasen hvis det er muligt.

Det skulle kunne lade sig gøre, men du skal ind i regedit.

Der er en opskrift her:
<http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm>

MS hævder selv, at det ikke kan lade sig gøre.
<http://makeashorterlink.com/?H2124665>

Men du ind på amerikansk MS, så står der lidt mere:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q290497>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-01-02 21:46

Knud Gert Ellentoft wrote in

> Det skulle kunne lade sig gøre, men du skal ind i regedit.
>
> Men du ind på amerikansk MS, så står der lidt mere:
> <http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q290497>

nu er jeg koblet til en Exchange 5.0 ... og har installeret Office 2002
.... ved du om delen omkring konfiguration af Exchange-server så stadig
holder ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-02 22:34

Mon, 28 Jan 2002 20:46:08 +0000 (UTC), skrev Jesper Stocholm
<spam200201@stocholm.dk>:

>nu er jeg koblet til en Exchange 5.0 ... og har installeret Office 2002
>... ved du om delen omkring konfiguration af Exchange-server så stadig
>holder ?

Nope - jeg aner intet om det, kun hvad jeg kunne finde på
google.com.

Jeg vil ikke røre Outlook med eller uden ildtang...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-01-02 22:53

> Nope - jeg aner intet om det, kun hvad jeg kunne finde på
> google.com.
>
> Jeg vil ikke røre Outlook med eller uden ildtang...

rolig, Knud ... rolig ... Anvendt rigtigt er Outlook er såmænd ikke
meget værre end så mange andre mailklienter.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-02 23:28

Mon, 28 Jan 2002 21:52:44 +0000 (UTC), skrev Jesper Stocholm
<spam200201@stocholm.dk>:

>rolig, Knud ... rolig ... Anvendt rigtigt er Outlook er såmænd ikke
>meget værre end så mange andre mailklienter.

Sikkert ikke, men det er bare et alt for stort program til mit
mailbehov, besværligt at lave backup, når man vil installere en
ny Windows, vira er skrevet til O og OE.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-01-02 00:24

Hej "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk>

> [...]
>
> MS hævder selv, at det ikke kan lade sig gøre.
> <http://makeashorterlink.com/?H2124665>
>
> Men du ind på amerikansk MS, så står der lidt mere:

Jeg smutter lige ind med en tak her - "problemet" løst. Jeg kan se, at
debatten udviklede sig lidt mere - godt jeg ikke har de problemer

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Madsen

Dato : 27-01-02 16:49

Torben Brøndum skrev:

> [...]
> "igennem". Kan én af Jer derude huske en løsning herpå - og
> gerne lettere end via reg. databasen hvis det er muligt.

<http://makeashorterlink.com/?P5032365>

Madsen.