Søger en opskrift på karrysuppe
Fra : B&P

Dato : 27-01-02 11:54

Jeg efterlyser opskriften på en kanon god karrysuppe.
Fik den engang til en fest og i bunden af tallerken lå der, ris og hønsekød
eller kyllingkød.
Der skal ikke være æbler,løg og alt det der i,men bare en ren karrysuppe.

Håber at netop du har den.

Bente...

Fra : Bent

Dato : 27-01-02 14:12

"B&P" <bente76@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg efterlyser opskriften på en kanon god karrysuppe.
Hvad med denne her? Den er virkelig lækker og nem at lave
Karrysuppe med ferskner og rejer

1-2 løg

2 fede hvidløg

evt. chili

50 g margarine

ca. 3 spsk. Karry

1 ds. hakkede tomater

5 dl. Hønsebouillon

2½ dl. fløde

1 ds. ferskner

200 g rejer

salt

Smelt margarinen og tilsæt karry og evt. chili. Lad karryen bruse af.

Løg hakkes fint, hvidløg knuses og hældes i gryden.

Tilsæt tomat, bouillon og fløde.

koges i 15 min.

Skær fersknerne i tern og tilsæt sammen med væde.

Tilsæt rejerne og varm suppen op igen.

Smag til med salt.

Serveres rygende varm med flûtes til.

Med venlig hilsen

Bent

Fra : niels pedersen

Dato : 27-01-02 17:01

Den opskrift du søger kan du finde under Mortens opskriftsamling, den hedder
Mulligatanysuppe III.
http://www.sol.dk/dk/io/administration/rightAdds/flash/nestlecard/bannercard
..swf

Hilsen Nisse

Fra : B&P

Dato : 27-01-02 17:45

Jeg siger mange tak til Niels for linket.
Det var den,bare uden porrer.

Bente