Freddy Bræk!
Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 27-01-02 08:40

Fra Politikens ATS:

Formanden for Freddy Brecks Fanklub erklærer, at hun glæder sig til
idolets store fødselsdagskoncert i aften: »Hver gang jeg ser ham,
får jeg sådan en dejlig Breckfornemmelse i maven«, tilføjer hun.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-02 13:10

Hahaha.
Men det er ellers gigtig god musik han laver. Hvem husker ikke hans
landeplage "Rote rosen". Det er omkring 30 år siden den kom og den er stadig
populær. Det siger jo også alt om kvaliteten. Poul Bundgård har forresten
sunget den på dansk. Den strøg selvfølgelig lige op på Dansktoppen. Den hed
Røde Roser. Så deeetttt. jov-jov.

Hilsen Åge
(Kvalitetsmusik jatak).

Bjørn, er det ikke dig som har vundet titlet som dansktop-geni ? - Du burde
selv have skrevet dette. hmmmm.

Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a30at0$8bl$1@newsreader.mailgate.org...

Fra : Søren Gemmer

Dato : 27-01-02 21:19

Åge, jeg har med et smil på læben fulgt dine indlæg her i forummet i lang
tid, men nu bliver jeg altså nødt til at spørge:
Hvordan kan du kalde musik, der tydeligvis gør udelukkende brug af
eksempelvis programmede trommer, der lyder som ethvert af keyboardene i
Rolands EM-serie, for kvalitetsmusik?

Fra : Celijong John

Dato : 27-01-02 22:05

> Hahaha.
> Men det er ellers gigtig god musik han laver. Hvem husker ikke hans
> landeplage "Rote rosen".

Ja det gør jeg sgu da ikke.
Vi ved du gerne vil nævne alle de sange du godt kan lide,
og vi ved du kan lide Smilende Sussi
men de fleste skriver herinde for at oplyse,vide mere og diskutere
spørgsmål angående musik.
Det er okay at advertisere om dansegalla i fjernsynet,
men ellers hælder du vand ud af ørene.
Du skriver flere indslag hver dag,og det handler,
som regel om hvor fedt dansktoppen er,
hvorefter du nævner sange du godt kan lide,
og så får du lige sagt at nutidens musik er
ødelagt af computerens indtog,uden at lytte til argumenter.
Vi har fattet det!!!!!
Og luk så,indtil du har noget interessant at sige.

Fra : John K

Dato : 27-01-02 22:42

> [...]
> Vi har fattet det!!!!!
> Og luk så,indtil du har noget interessant at sige.

Jeg er bange for at du "taler for døve ører" - men det skyldes nok
overdreven lytning til keyboardmusik (dansktopmusik).

Mvh

John K

Fra : Niels N

Dato : 28-01-02 14:15

"Celijong John" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi har fattet det!!!!!
> Og luk så,indtil du har noget interessant at sige.

Hehehee. Jeg er efterhånden ret overbevist om at Åge sidder og storgriner
over jeres reaktioner. Mandens indlæg kan jo umuligt være seriøse

Eksempel fra et andet indlæg:
"...[Ragnvald] er også på 1. pladsen på lokalradioernes Fælles-Dansktop.
[...] Så det er vist uden tvivl Danmarks populæreste sanger man her har fået
fat i."

Ja, jeg ruller rundt på gulvet af grin

mvh Niels

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-01-02 02:05

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Hahaha.
> Men det er ellers gigtig god musik han laver.

Åge: Freddy Breck laver ikke musik. Hans bidrag til industrien går
i al sin enkelthed ud på at gå ned til en damefrisør og få hældt en
halv liter lak i håret, herefter er det 3 timer under solariet om
dagen for til sidst at benytte 5 minutter om måneden på at indjamre
andre folks kompositioner på CD'er som følger gratis med, når man
på en tysk motorvejstanstation køber en is.

> Hvem husker ikke hans landeplage "Rote rosen".

DET GØR JEG HELDIGVIS IKKE - og jeg kender (forhåbentlig) heller
ike nogen der har hørt om den.

> Det er omkring 30 år siden den kom og den er stadig populær.

Hvor? I Sdr. Omme forsamligshus?

> Det siger jo også alt om kvaliteten.

Ih ja - lidt ligesom at en gammel Skoda må være MEGET bedre end en
ny Porsche, for der er mange flere gamle Skodaer på vejene....

> Poul Bundgård har forresten sunget den på dansk.

Jamen så MÅ det være et rigtig fedt nummer (!)

> Hilsen Åge
> (Kvalitetsmusik jatak).

Du ville ikke kunne genkende kvalitetsmusik om det så blev spillet
live på dit lokum...

Fra : John K

Dato : 28-01-02 12:53

> [...]
>
> Jamen så MÅ det være et rigtig fedt nummer (!)

> Du ville ikke kunne genkende kvalitetsmusik om det så blev spillet

MEGA ROTFL :)

Fra : Emil Rune

Dato : 28-01-02 17:29

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> MEGA ROTFL :)

Helt sikkert! Jeg er bare færdig lige nu... (Av min mave, kramper er ikke
sjovt)

Emil

Fra : Michael Westi

Dato : 28-01-02 01:42

Helt enig.

Det gør jeg også. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH(det var en helleflynder!)

/Michael