iTunes2 og Mac OS X
Fra : Christian Dyhr

Dato : 27-01-02 01:21

Hej!

Min kære svigerfar har et underligt problem (ja altså ikke mig!) Når han
starter sin Mac OS X 10.1.2 op, så insisterer iTunes2 at starte op
samtidigt. Hvorfor ved jeg ikke, men det virker ligesom når man har lagt et
program ind i Startemner i MacOS 9. Er der nogen der har et bud på, om der
er noget lignende i Mac OS X eller hvordan man slå det fra?

Hilsen

Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-01-02 01:28

Christian Dyhr <krikke@mac.com> wrote:

> [...]
> program ind i Startemner i MacOS 9. Er der nogen der har et bud på, om der
> er noget lignende i Mac OS X eller hvordan man slå det fra?

har han ikke en Audio CD i drevet?

<icq:131382336>

Fra : Karl Antz

Dato : 27-01-02 08:56

> det virker ligesom når man har lagt et
>
> har han ikke en Audio CD i drevet?

Hvis han ikke har det skal han se efter i SystemPreferences/Login. Det
er er startemnerne nu om dage sættes

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Christian Dyhr

Dato : 27-01-02 22:43

On 27/01/02 8:56, in article 1f6nvfs.593pp218smcegN%karlantz@isa.dknet.dk,
"Karl Antz" <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> Hvis han ikke har det skal han se efter i SystemPreferences/Login. Det
> er er startemnerne nu om dage sættes
>
> hilsen ka'l

Herligt! Det var lige præcis dét, der var problemet.
Tak for hjælpen!
Hør du Karl, er der noget håb om, at du vil lave et hæfte om Mac OS X,
ligesom det gode hæfte du lavede om MacOS 8.6?

Mvh.

Christian

Fra : Christian Dyhr

Dato : 27-01-02 09:30

On 27/01/02 1:27, in article 1f6nams.6gn4e1onjzkhN%spam@reippuert.dk,
"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> har han ikke en Audio CD i drevet?

Nej det har han ikke, det var også det første jeg kiggede efter.

Fra : macsteen

Dato : 27-01-02 13:04

in article B8797905.C61%krikke@mac.com, Christian Dyhr at krikke@mac.com
wrote on 27.01.2002 09:29:

> Nej det har han ikke, det var også det første jeg kiggede efter.

Der er jo noget der hedder login items i system prefs/login?