Club Blah Blah vil ikke sende faktura
Fra : Anders Olsen

Dato : 27-01-02 00:19

Hej

Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den
dukkede også op nogle dage inde i det nye år, men uden faktura. Det
eneste vedlagte var en pakkeseddel, men den kan jeg ikke bruge til så
meget. Jeg SKAL bruge en faktura til mit regnskab.

Jeg har ringet til deres kundeservice 3 gange, og de har hver gang fået
mit EMEI-nummer og lovet at de ville sende en faktura. Jeg har 2 gange
e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.

Men intet har hjulpet. De gider ikke engang svare hvorfor der ikke
dukker en faktura op.

Har nogle af jer været i lignende situationer? Hvad gør man?

Anders Olsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-01-02 15:28

"Anders Olsen" <aso@mail1.sofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den

Mine erfaringer med Club Blah Blah siger at de er utroligt uprofessionelle
og har meget rod i deres serivice og regnskab. Ville ikke anbefale nogen at
købe noget hos dem

Hygge

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 21:43

On Sun, 27 Jan 2002 00:18:32 +0100,
> [...]
> dukker en faktura op.
>
> Har nogle af jer været i lignende situationer? Hvad gør man?

Har du betalt ?

Hvis du har betalt med Dankort, så fortæl dem at du vil gå
i banken og trække betalingen tilbage, idet de ikke har leveret
hvad du har bestilt.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-01-02 11:16

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message

> Hvis du har betalt med Dankort, så fortæl dem at du vil gå
> i banken og trække betalingen tilbage, idet de ikke har leveret
> hvad du har bestilt.

Det ville nok ikke være det smareste har han legalt nok har fået det han har
betalt for..

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-01-02 18:15

On Mon, 28 Jan 2002 11:16:01 +0100,
Flemming Lynggaard <edbmongol@edbmongol.dk> wrote:

> Det ville nok ikke være det smareste har han legalt nok har fået det han har
> betalt for..

Du har krav på en faktura. Og forretningen må ikke hæve
pengene før varen er leveret. En dellevering giver dem
ikke ret til at hæve hele beløbet.

Fra : Anders Olsen

Dato : 28-01-02 16:20

In article <MPG.16bd57a3f4589395989686@news.stofanet.dk>,
aso@mail1.sofanet.dk says...

> [...]
> e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
> lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.

Så dukkede fakturaen endelig op. Opbygget på Excels fakturaskabelon, men
skidt med det - der er jo de oplysninger, som jeg skal bruge.

Bare ærgeligt, at man er nødt til at true dem med bål og brand før de
hoster op med en faktura. Lidt fatisk kommunikation ville ha' hjulpet...

Anders Olsen

Fra : Ole & Susanne

Dato : 29-01-02 06:09