Ny telefon...
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 26-01-02 23:18

Hej!

Overvejer kraftigt at skifte min go'e gamle 3310 ud med en mere moderne
model!

Har både Ericsson T65, Nokia 5210 eller noget helt andet i tankerne!

Er der nogle der kan komme med nogle go'e argumenter for hvad jeg skal
vælge!

Er der ordbog i T65'eren?

På forhånd tak...

--
Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome.dk
Be with the best, or die like the rest...

Fra : **TRADS**

Dato : 27-01-02 01:45

Jeg vil nu anbefale en Siemens C45
Hvorfor : DEN HAR / KAN ALT ...næsten )

Fra : Hans-Jacob

Dato : 27-01-02 21:03

> Jeg vil nu anbefale en Siemens C45
> Hvorfor : DEN HAR / KAN ALT ...næsten )

Jeps lækker telefon savner kun nogle lidt mindre bløøøøde taster....
Hvis den skulle være perfekt ville jeg nok udstyre den med nogle 8210/3310
agtige taster og en indbygget øl-oplukker

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-01-02 10:24

"Stefan Lotzkat" <lotzkat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer kraftigt at skifte min go'e gamle 3310 ud med en mere moderne
> model!

Javel.

> Har både Ericsson T65, Nokia 5210 eller noget helt andet i tankerne!
> Er der nogle der kan komme med nogle go'e argumenter for hvad jeg skal
> vælge!

Det kommer an på hvad/hvordan du vil bruge den. Er det til prof brug, med
mange pladser i telefonbog, så ville jeg købe den nye 6310 (afløseren til
6210). Utroligt lækkert ikke at skulle oprette en person flere gange når der
er flere numre. Altså hjemme arbejde osv.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Holmes

Dato : 27-01-02 11:52

> [...]
der
> er flere numre. Altså hjemme arbejde osv.

Jeg medgiver ovenstående... Jeg synes dog personligt bedre om 8310'eren,
idet den har mange af de samme features, og samtidigt er pæn og dejligt
lille!

Den har i øvrigt også medfølgende headset og indbygget radio, hvilket jo er
rart, hvis du er meget på farten...

Holmes

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-01-02 21:04

On Sun, 27 Jan 2002 11:51:43 +0100, "Holmes" <none@none.sk> wrote:

>Jeg synes dog personligt bedre om 8310'eren,
>idet den har mange af de samme features, og samtidigt er pæn og dejligt
>lille!

Jeg synes faktisk 8310 virker ufatteligt plastic-poptelefon-agtigt...
Men det er bare min holdning. Dog synes jeg heller ikke om designet på
6310. Derimod synes jeg at de nye Ericsson'er ser ganske lækre/stilede
ud.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-01-02 13:44

"Stefan Lotzkat" <lotzkat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer kraftigt at skifte min go'e gamle 3310 ud med en mere moderne
> model!

Prøv http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/vilkenpassardig/ Der kan du få
forslag til hvad der passer dig.

Fra : Fischer

Dato : 27-01-02 13:54

> Prøv http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/vilkenpassardig/

Det var sgu da det mest latterlige jeg længe har set !!!

*Fischer

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-01-02 18:24

> Det var sgu da det mest latterlige jeg længe har set !!!

He, ja sikke noget pjat

Claus Rolsted

Fra : Hans-Jacob

Dato : 27-01-02 20:52

> Prøv http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/vilkenpassardig/ Der kan du få
> forslag til hvad der passer dig.

HMMMM....
Mon de prøver at sælge dyre telefoner?
Jeg bliver ved med at få 8850, 8890 og 9210 som de telefoner der er mest
velegenede til mig
Jeg er 14 og bruger ikke min telefon så meget har haft 5110, 3210 x 4 og
8210 er nu skiftet til Siemens C45 men det undrer mig stadig at jeg selvom
jeg er godt tilfreds med min telefon som den er har brug for en 9210 (86%
pil op skriver de) så..... mon nu også den er helt reel?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 21:58

On Sun, 27 Jan 2002 13:44:08 +0100,
Kai Hoffmann <kai@hoffmann.slet-dette.cc> wrote:
> "Stefan Lotzkat" <lotzkat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/vilkenpassardig/ Der kan du få
> forslag til hvad der passer dig.

De anbefaler 8850 / 8890.

Men en 6150 med IrDa og data + GPRS ville være perfekt.

Mit bud er, at en 6510 måske kunne være min næste, men del er vel
for billig ? :)

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 15:44

Føj for den lede - det skidt anbefalede en 8310... Hvorfor anbefalede den
ikke en T39m, der er perfekt til mig... :)

Andet forsøg anbefalede den 5510... Hvoffer f** er der ikke spørgsmål som
"har du brug for kalender" eller "Har du brug for udvidede
telefonbogs-funktioner" Jeg synes at både min gamle 6210 og min nuværende
T39 er lækre idét de har flere numre for hver person...! Jeg villle nok
vente til 6510, hvis det da skulle være Nokia - den har alt hvad 8310 har
+GPRS til en ifølge rygterne lavere pris, alt sammen samlet i et elegant,
kompakt design!
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6510/

/H3nrik og hans T39 der desuden har BlueTooth!

Fra : Morten Holberg

Dato : 27-01-02 20:51

Stefan Lotzkat <lotzkat@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c532b43$0$89121$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Har både Ericsson T65, Nokia 5210 eller noget helt andet i tankerne!
>
> Er der nogle der kan komme med nogle go'e argumenter for hvad jeg skal

Ta et kig på T39.

Bluetooth, Infrarød udgang, 300 timers standby, GPRS, kalender, email klient
og high speed data er vist argumenter nok...

Eneste anke er den lidt langsomme sms-ordbog.

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 15:37

I praksis - 4 fulde døgns standby med ca en times taletid - det har jeg
aldrig prøvet med en Nokia...!

Men sms-ordbogen er ikke lidt langsom. Den er
pisse-knaldhamrende-latterlig-ekstrem langsom. Jeg er normalt 3-4 ord foran
min... Håber det bliver bedre med en software-opdatering. Det siges at det
hjalp på T68'eren...!

/H3nrik, Der også synes at 8310 er design-pop ad helvede til!

Fra : Morten Holberg

Dato : 29-01-02 20:16

H3nrik V! <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a33nld$pfb$1@sunsite.dk...
> I praksis - 4 fulde døgns standby med ca en times taletid - det har jeg
> aldrig prøvet med en Nokia...!

Det kommer selvfølgelig an på hvor meget du bruger den... Jeg tror at min
kunne holde omkring 10-12 døgn hvis den bare lå og gloede.

> [...]
foran
> min... Håber det bliver bedre med en software-opdatering. Det siges at det

SNIP!

> /H3nrik, Der også synes at 8310 er design-pop ad helvede til!

Rigtigt. Men det gælder for de fleste nyere nokia-modeller... Fy for ......