MC-udstilling i Fredericia næste weekend
Fra : Per Pedersen

Dato : 26-01-02 21:28

Hej der

Er der nogen af jer rødder der vil være at finde i Margrethe-hallerne i
Fredericia i næste weekend hvor der er MC-udstilling???

Jeg vil være der på DMC´s stand hvor jeg skal tale pænt til folk hele
dagen

Ses vi????

Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Per Pedersen

Dato : 26-01-02 21:35

Jeg var lige inde og se på Margrethe-hallens hjemmeside og så at det ikke er
første gang i år at der afholdes et arrangement for sportsracere. Der var
12-13 januar Danmarks Race dueudstilling,-)

Og så hedder et sig faktisk at det er et motorcykelshow og stumpemarked der
er i næste weekend.

Med Venlig Hilsen
PMP

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-02 22:06

"Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer rødder der vil være at finde i Margrethe-hallerne i
> Fredericia i næste weekend hvor der er MC-udstilling???

Der er vistnok også en flok frra Dansk Enduro Klub, men jeg regner ikke med
at dukke op.

Rittig

Fra : Danteknik

Dato : 27-01-02 00:14

Jeps !

Bare det at høre dig tale pænt til folk - det er vel nok et besøg værd

Ellers vil jeg primært gå efter 1400 ccm. cylindre med høje stempler,
skrappe knaster, ventiler på størrelse med thekopper, store smooth bore
karbs. - alternativt kompressor eller turbokit, bedre bremser, stel,
støddæmper, lettere hjul, carbon ditten eller datten osv, til Banditten på
dette stumpemarked - forhåbentligt får jeg det billigt.

; - )

KD Bandit 600

Fra : S.G

Dato : 27-01-02 14:35

hvad er det de udstiller???.. Er det harley´er? (mindes en tur derover hvor
der ikke var andet snøft)
kan kun se på dmh.dk at der er mcshox og stumpmarked....

Sebastian, RF400
Odense

Fra : Jens Didriksen

Dato : 27-01-02 18:01

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> der ikke var andet snøft)
> kan kun se på dmh.dk at der er mcshox og stumpmarked....

Jeg kommer lige fra et møde med Carsten Bøttern som arrangerer Forever 2
Wheels, og fortalte at det blev større end nogensinde og at der ville være
meget andet end HD'er at kikke på - for hvem DET nu kunne være
interessant...

Hygge fra Jens

Fra : Armand

Dato : 28-01-02 22:14

> [...]
hvor
> der ikke var andet snøft)
> kan kun se på dmh.dk at der er mcshox og stumpmarked....

Det ér det Harley-baserede show; men med håb kan det måske have udviklet
sig i positiv retning i år :-/

--
Armand.
(der, eftersom at han bor et kvarters gang fra subj., sikkert vil kigge

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-01-02 22:49

Armand wrote:

> (der, eftersom at han bor et kvarters gang fra subj., sikkert vil kigge
> ind)

Der er nok en enkelt kæde-til-pengepung og lædervest at se på. )

Ib Jakobsen

Der selv overvejer om man skulle tage med. En del her fra skal der til i
minibus.

Fra : Armand

Dato : 29-01-02 00:00

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en

> Der er nok en enkelt kæde-til-pengepung og lædervest at se på. )
> ......overvejer om man skulle tage med. En del her fra skal der til i
> minibus.

Er der ikke andet, så er der ihvertfald et kæmpe stak typer med
mærkeligt skæg og tatoveringer at gå rundt og kigge på

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-01-02 12:25

Armand wrote:

> Er der ikke andet, så er der ihvertfald et kæmpe stak typer med
> mærkeligt skæg og tatoveringer at gå rundt og kigge på

Sjovt nok har jeg også et billede af fede tyrenakker med tuscher. Og så
nogle små hulrøvede typer med at "Jeg kører HD"-udstyr.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-01-02 17:08

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote in article
<3C568694.B6B5387@post.tele.dk>...

> Sjovt nok har jeg også et billede af fede tyrenakker med tuscher. Og så
> nogle små hulrøvede typer med at "Jeg kører HD"-udstyr.

Ja fordommene lever da stadig kan jeg se...

Godt man ikke kører Honda

--
Mikkel - MZ
u/Tyrenakke m/Tuscher

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-01-02 18:42

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Ja fordommene lever da stadig kan jeg se...
> Godt man ikke kører Honda

Meeeeget enig!

> Mikkel - MZ
> u/Tyrenakke m/Tuscher

Og hvilken tusch! Når du smider trøjen minder du lidt om det der bæst fra
Alien-filmene. Det er da godt du ikke er bøsse, elskeren ville da miste
gejsten af bare skræk hvis han skulle tage dig bagfra!

Hi, hi.

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-01-02 08:38

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3c56e122$0$62893$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvilken tusch! <censur>

Thanks for the mental picture...

--
Mikkel

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-01-02 21:08

Mikkel Christensen wrote:

> Ja fordommene lever da stadig kan jeg se...

Den lå simpelthen lige til højrefoden. )

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 30-01-02 21:57

Mikkel Christensen <mic@rrxnord.dk> skrev i en
> Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote in article
> <3C568694.B6B5387@post.tele.dk>...

> Ja fordommene lever da stadig kan jeg se...

Hæ!
Det er sågu' noget af en opfordring til et fotomarathon med emnet:
"Typer" i Fredericia i weekenden
Jeg skal nok gøre mit! - Afvent blot på .binær.motor !

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 29-01-02 18:56

Fra : Armand

Dato : 29-01-02 18:56

Leonard <thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba> skrev i en

> Rart med et sted, hvor man ikke er alene

Ja, det er jo snart et stykke tid siden at man har set, endsige hørt
dig. så du kan jo ligne hvadsomhelst

--
Armand.

Fra : Leonard

Dato : 30-01-02 13:03

>Ja, det er jo snart et stykke tid siden at man har set, endsige hørt
>dig. så du kan jo ligne hvadsomhelst

Desværre ser det ud som om udstillingen kun er om lørdagen, og der har
jeg jo lige en anden aftale ...
--
http://leonard.dk/
VW Transporter TDI 2,5 Syncro '02