Medal of honour udkommet ???
Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 26-01-02 17:35

Jeg har læst at spillet skulle være på gaden d.22/1, men er det udkommet ?
hvis ja hvor kan jeg finde det (billigst) ?
-niels-

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-01-02 20:10

"Poul Erik Pedersen" <p.e.pedersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har læst at spillet skulle være på gaden d.22/1, men er det udkommet ?
> hvis ja hvor kan jeg finde det (billigst) ?

Det er udsat til 15 Februar.

Det spil SKAL jeg ha'.

Thomas

Fra : DaneZ

Dato : 27-01-02 11:38

Det er latterligt de udsætter det når det har været på nettet i SÅ lang
tid...

--
DaneZ
ICQ: 148638695

Fra : René Pihl

Dato : 27-01-02 09:36

On Sat, 26 Jan 2002 17:35:28 +0100, "Poul Erik Pedersen"

>Jeg har læst at spillet skulle være på gaden d.22/1, men er det udkommet ?
>hvis ja hvor kan jeg finde det (billigst) ?
>-niels-

Hejsa!

Ja, jeg læste det samme i et blad, men faktum er at når man går
ind på de forskellige online forhandlere f.eks. gamemail, så står
der ud for spillet at det udkommer omkring d. 15 feb. , så vi må
væbne os med lidt tålmodighed endnu.

René