array overført fra html
Fra : ramius

Dato : 26-01-02 17:42

hej

jeg skal lave en menu til en hjemmeside, jeg ville gerne kunne genbruge
menuen på andre hjemmesider. Derfor vil jeg gerne kunne skrive et antal
menupunkter i html koden som bliver overført til appleten, er det muligt at
lave et array som menupunkterne(strings) bliver overført til eller skal jeg
jeg lave en komma adskilt linje og så overfører en string for at "skille"
den ad i appletten?

mvh
Henrik

Fra : Lasse Westh-Nielsen