?
Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-02 16:21

Er der nogen, der ved, om ham, der var i tossekassen for et års tid siden
eller så - med et videokamera på sin Honka, der gik fra 0 - 300+ på
Autobahn - er død? - jeg hørte et rygte forleden...og hvordan?...(han blev
vel i det mindste ikke kørt ned bagfra?...
Hans

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 26-01-02 16:32

"Hans Paulin" <iluap@NO-SPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Autobahn - er død? - jeg hørte et rygte forleden...og hvordan?...(han blev
> vel i det mindste ikke kørt ned bagfra?...

Han hed Cris hummelhøj ( eller noget i den stil ) og ja han er død, efter
mine oplysninger var han ude at teste en MC, kom ind i et sving og kom så
over i modsatte kørebane og der kom en modkørende.
det er alt jeg har hørt.

Lars Bisgaard

Fra : Michael K.S.

Dato : 26-01-02 16:34

On Sat, 26 Jan 2002 16:20:33 +0100, "Hans Paulin"
<iluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote:

> [...]
>Autobahn - er død? - jeg hørte et rygte forleden...og hvordan?...(han blev
>vel i det mindste ikke kørt ned bagfra?...

Chris Hummelshøj - døde desværre under en test for Alt om MC hvis
chefredaktør han var....Røg ind under en bil i et sving,efterlod sig
kone og børn.

-M

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 26-01-02 16:36

"Hans Paulin" <iluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Autobahn - er død? - jeg hørte et rygte forleden...og hvordan?...(han blev
> vel i det mindste ikke kørt ned bagfra?...

Puha - det er nu ellers en gammel nyhed.

Han hed Chris Hummelshøj, og det er vist snart næsten 2 år siden han døde...

Mikkel
- med hukommelse som en si...

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-02 16:56

Ok, så blev man så klog......

Tak til jer begge!
Hans

Fra : N/A

Dato : 26-01-02 17:51

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-01-02 17:51

> Korrekt - ellers en af Danmarks store fortalere for sikkerhed, både hvad
> angik kørsel men også udstyr... Pas på derude...
>
> Mvh
> Allan

Nu skal man ikke angribe de døde, men den film jeg har set hvor der bliver
overhalet lastbiler med en hastighedsforskel på 200 km/t fortæller noget
helt andet om holdning til sikkerhed.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-02 18:07

> [...]

....hvis indlæg jeg ikke kan læse!?

> Nu skal man ikke angribe de døde, men den film jeg har set hvor der bliver
> overhalet lastbiler med en hastighedsforskel på 200 km/t fortæller noget
> helt andet om holdning til sikkerhed.

Da jeg så hans kørsel i fjerneren i sin tid var jeg i hvert fald ved at
s.... i bukserne...

Hans

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-01-02 18:17

> overhalet lastbiler med en hastighedsforskel på 200 km/t fortæller noget
> helt andet om holdning til sikkerhed.

Hvor eller hvem ligger inde med den film??

Mvh Thomas