musiksoftware til mac
Fra : Maciek Przybyszewski

Dato : 26-01-02 15:19

Hej jeg har til d.d. brugt en pc'er med et program til at mixe mp3'er
sammen, således at outputtet bliver et langt mp3 nummer med overgange,
effekter osv. Programmet beregner også bpm (beats per min.), derved bliver
sammensmeltningen mellem 2 musik numre mere homogen (hvis man kan kalde den
det). programmet hedder mixmeister pro.
Nu vil jeg gerne skrotte min pc'er og kun bruge mac.
Findes noget tilsvarende til mac, da jeg har hørt at mac'er skulle være
bedre til audio end pc'ere...?

mvh. Maciek

Fra : tom dissing

Dato : 26-01-02 19:34

Jep det gør der.. Men det kræver en relativt ny mAC.. OG HEDDER Coradine
Obelisk og det er nået til version 2,01 ren shareware !!
Stretch pitch etc til stort set alle formater..
Virker kun i OSX ( tror jeg )
Http:Www.Coradine.com

Fra : tom dissing

Dato : 26-01-02 19:36

Blev åbenbart tidligere produceret i en mac 9.x version ?!