Outlook blokerer for vedhæng???
Fra : Kurt

Dato : 26-01-02 14:57

Jeg bruger Outlook 2000 og har opdateret nogle sikkerhedspakker, men nu når
jeg modtager e-mail med vedhæng f.eks. en Accesfil, så får jeg følgende
besked:

<Outlook har blokeret adgangen til følgende potentielt usikre vedhæftede
filer: (så kommer filen navn)>

Hvordan får jeg dette ændret, sådan at jeg kan åbne de vedhæng jeg ønsker,
jeg bruger antivirusscanning, så det skulle ikke være noget problem?
Venlig hilsen Kurt

Fra : Mig

Dato : 26-01-02 20:21

Hej
Omdøb denne fil til level1remove.reg
og dobbelt klik på den så er den klaret

"Kurt" <K@xxPagels> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg dette ændret, sådan at jeg kan åbne de vedhæng jeg ønsker,
> jeg bruger antivirusscanning, så det skulle ikke være noget problem?

begin 666 level1remove.jpg
M4D5'141)5#0-"@T*6TA+15E?0U524D5.5%]54T527%-O9G1W87)E7&UI8W)O
M<V]F=%Q/9F9I8V5<,3 N,%QO=71L;V]K7'-E8W5R:71Y70T*#0HB3&5V96PQ
M4F5M;W9E(CTB+F%S>#LN8F%T.RYC;60[+F-O;3LN8W!L.RYE>&4[+FEN9CLN
M;&YK.RYM9&([+FUD93LN;7-I.RYM<W [+FUS=#LN<&EF.RYR96<[+G-C<CLN
(=7)L(@T*#0H`
`
end

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-02 02:55

"Mig" <mig@jeg.dk> skrev i
> Omdøb denne fil til level1remove.reg
> og dobbelt klik på den så er den klaret

Det er ikke velanset at poste filer sammen med indlæg i denne gruppe, brug i
stedet dk.binaer

--
Søren Blom
soren@blom.dk