CBR 600 F ++
Fra : Erik Munk Ballegaard

Dato : 26-01-02 13:56

Er der nogen der ved noget om hvor meget man kan sammensætte en Honda CBR
600 F fra 1987 med nyere årgange af
CBR 600 ?? Jeg tænker på om f.eks. en motor fra en F4 vil passe i et F1 stel
eller om det er for meget forlangt ?

mvh Erik

Fra : Michael K.S.

Dato : 27-01-02 16:31

On Sat, 26 Jan 2002 13:55:55 +0100, "Erik Munk Ballegaard"
<erik_munk@iname.com> wrote:

>Er der nogen der ved noget om hvor meget man kan sammensætte en Honda CBR
>600 F fra 1987 med nyere årgange af
>CBR 600 ??

Ikke meget...Måske en enkelt lygtepære eller 2.

>Jeg tænker på om f.eks. en motor fra en F4 vil passe i et F1 stel
>eller om det er for meget forlangt ?

Nej og Ja...

-M

Fra : Steffler

Dato : 28-01-02 16:12

"Erik Munk Ballegaard" <erik_munk@iname.com> wrote in message
> [...]
> 600 F fra 1987 med nyere årgange af
> CBR 600 ?? Jeg tænker på om f.eks. en motor fra en F4 vil passe i et F1

Altså folk har smidt Fejeblads kværnen ned i et 600 stel så der er nok
ikke noget der ikke kan lade sig gøre.. Men det koster nok noget bøvl...

S/

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-01-02 16:22

On Mon, 28 Jan 2002 16:11:36 +0100, "Steffler" <steffen.hansen@dba.dk>
wrote:

>Altså folk har smidt Fejeblads kværnen ned i et 600 stel så der er nok
>ikke noget der ikke kan lade sig gøre.. Men det koster nok noget bøvl...

Jeps alt kan lade sig gøre med et svejseanlæg,et skohorn og og en
vinkelsliber/skærebrænder )...Men det er jo ikke lovligt,og passe i
det gør den altså ikke.

Ikke engang F2'ere og F3'ere passer angiveligt motorer sammen,på trods
af ens stel.....

Iøvrigt typisk Honda,jeg husker med gru da jeg skulle have motoren fra
en VF500F2F over i et VF500F2E stel,alle ophæng passede,men da køleren
skulle på viste det sig at topstykket var ændret lidt så den lige
netop ikke kunne være der,var dog relativt nemt at ændre med et
beslagsalternativ

-M