Agent 2 accounts... Røde ører..
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 12:41

Hej,

Jeg har spurgt om det før, og har gnag på gang misset trådene . Jeg
skammer mig

Jeg er ved at være træt af at vente på at Agent er 3-4 sekunder om at
hente én text bidy på TDC's server, så jeg gad godt prøve dtext. Men
da jeg allerede abonnerer på binære grupper i Agent, kan jeg ikke det.
Hvordan er det jeg laver en Agent med 2 servere?

Skal jeg kopiere hele Agent over i et nyt bibliotek, og køre to
seperate setups?

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 13:09

Sat, 26 Jan 2002 12:40:54 +0100, Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>
wrote:

>Hvordan er det jeg laver en Agent med 2 servere?

Hvis din Agent ligger sådan

E:\Agent\agent.exe

, så opretter du en undermappe

E:\Agent\sunsite\

Til denne kopierer du agent.ini, som du omdøber til dtext.ini

Lav så en ny genvej til agent.exe

Højreklik på den, vælg Egenskaber, udfyld

Destination: E:\Agent\agent.exe E:\Agent\dtext\dtext.ini

Start i: E:\Agent\dtext\

Så sku det køre.

hilsen pelo

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 13:45

A dude from the usenet called Peter Loumann < pelo@mailserver.dk>
wrote:

>Højreklik på den, vælg Egenskaber, udfyld
>
>Destination: E:\Agent\agent.exe E:\Agent\dtext\dtext.ini
>
>Start i: E:\Agent\dtext\
>
>Så sku det køre.

Hmm... Når jeg gør det og dobbeltklikker på genvejen åbner dtext.ini
jo bare?`Er der noget jeg misser?

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 14:03

Sat, 26 Jan 2002 13:44:55 +0100, Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>
wrote:

>Når jeg gør det og dobbeltklikker på genvejen åbner dtext.ini
>jo bare?

Genvejen skal være til agent.exe

pelo

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 14:17

wrote:

>Genvejen skal være til agent.exe

Jamen det du skrev var jo at den skulle pege på ini filen?!

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 15:47

Sat, 26 Jan 2002 14:17:18 +0100, Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>
wrote:

>Jamen det du skrev var jo at den skulle pege på ini filen?!

Må jeg citere fra mit foregående indlæg?

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 15:54

wrote:

>Destination: E:\Agent\agent.exe E:\Agent\dtext\dtext.ini

Min XP tillader ikke at jeg skriver dette!

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 16:00

Sat, 26 Jan 2002 15:53:49 +0100, Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>
wrote:

>Min XP tillader ikke at jeg skriver dette!

Det har min Xp intet imod. Men destinationen skal sføli være gyldig på
*din* maskine.

pelo

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 16:35

wrote:

>Det har min Xp intet imod. Men destinationen skal sføli være gyldig på
>*din* maskine.

Ja jeg kan se du har postet det i binaer.

Jeg gjorde som Bohr-Halling og det spiller...

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 26-01-02 13:43

Peter Loumann skrev:

>, så opretter du en undermappe
>
>E:\Agent\sunsite\
>Destination: E:\Agent\agent.exe E:\Agent\dtext\dtext.ini
>
>Start i: E:\Agent\dtext\
>
>Så sku det køre.

Mon dog.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 15:47

Sat, 26 Jan 2002 13:42:42 +0100, Kaj Svenningsen
<newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Mon dog.

Ja - det funker da her. Hvad generer dig?

pelo

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 26-01-02 17:33

Peter Loumann skrev:

>Ja - det funker da her. Hvad generer dig?

At du laver en mappe, der hedder sunsite og derefter vælger at bruge
en der hedder dtext.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 17:55

Sat, 26 Jan 2002 17:32:36 +0100, Kaj Svenningsen
<newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>At du laver en mappe, der hedder sunsite og derefter vælger at bruge
>en der hedder dtext.

Ja, dét dur ganske rigtigt ikke

pelo

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-01-02 15:38

Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>'s posting:

>da jeg allerede abonnerer på binære grupper i Agent, kan jeg ikke det.
>Hvordan er det jeg laver en Agent med 2 servere?

Din Agent, fx: c:\programmer\agent
....i så fald...
Lav kataloget: c:\programmer\agent\dtext
Kopier: c:\programmer\agent\agent.ini til
c:\programmer\agent\dtext\agent.ini

Lav genvej til ny agent:
   Sti: C:\Programmer\Agent\agent.exe
   Start i: C:\Programmer\Agent\dtext

Start denne op. Ny newsserver i options/user and sys.../sys
Hent grupperne på serveren: Online/Refresh groups list.

Du er klar.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-01-02 16:07

A dude from the usenet called Chr. Bohr-Halling <nospam@direkte.org>
wrote:

> [...]
>
>Start denne op. Ny newsserver i options/user and sys.../sys
>Hent grupperne på serveren: Online/Refresh groups list.

Tak! Det virkede... Jeg er bange for at Peter Loumann fedtede for
meget rundt med copy/paste... Men tak alligevel

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-01-02 16:31

Sat, 26 Jan 2002 16:06:41 +0100, Palle Hans Jensen <usenet@nospam.dk>
wrote:

>Jeg er bange for at Peter Loumann fedtede for
>meget rundt med copy/paste...

Nå, er du det
subj.: dobbeltagent

Men det er rigtigt, at den korte version osse virker. Det er osse den,
der er beskrevet i

Help | How to Use Agent | Agent Configuration | How to Configure Agent
for Multiple Uswers and Servers

- bare hvis du sku få "røde ører" en anden gang.

hilsen pelo