Street Corner Symphony?
Fra : Invisible Man

Dato : 26-01-02 12:07

Halløjsa!

Jeg leder efter noget musik med nogle der kalder sig Street Corner Symphony.
De har vist nok udgivet en vinyl i 1999 kaldet Symphonic Tonic, men jeg kan
ikke finde den nogle steder, og jeg synes ikke liiiige jeg har lyst til at
bestille den fra USA eller lignende, men jeg kan ikke finde den på nogle
europæiske sites... er der nogle af jer, der er stødt på den i jeres søgen
efter sjældne vinyler ?

mvh.

---I.M.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 28-01-02 19:33

> Jeg leder efter noget musik med nogle der kalder sig Street Corner
Symphony.

de har udgivet:
LITTLE FUNK MACHINE
ABC RECORDS AB 974

og
STREET CORNER SYMPHONY(MAXI)
MINISTRY OF SOUND OPENT012

A MIDNIGHT SUMMER'S DREAM -
CLAUDIO COCCOLUTO MIXMAG -DMC PUBLISING MMLCD026
vh ole

Fra : Invisible Man

Dato : 28-01-02 19:53

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse

> Symphony.
>
> de har udgivet:
> LITTLE FUNK MACHINE
> ABC RECORDS AB 974
>
> og
> STREET CORNER SYMPHONY(MAXI)
> MINISTRY OF SOUND OPENT012
>
> A MIDNIGHT SUMMER'S DREAM -
> CLAUDIO COCCOLUTO MIXMAG -DMC PUBLISING MMLCD026
> vh ole

Ok, 1000 tak!! ...ved du hvor man kan købe disse udgivelser...?

---i.m.