Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia 23.11 WinXP: Hvordan slipper man af~
Fra : Martin T.

Dato : 26-01-02 12:19

Hej alle

Jeg kører Windows XP Pro US. Da jeg skulle til at installere 23.11 driverne
lagde jeg mærke til at setup-programmet kørte på dansk.

Så jeg gik ud af installationen, ændrede Regional og location settings til
US og rebootede. Det gik jo også fint, da setup-programmet nu kørte på
engelsk.

Men efter installationen satte jeg regional og location settings tilbage til
DK og minsandten om skærmdriveren ikke også gjorde det.

Hvordan slipper jeg af med det? Jeg vil have engelsk.

Gider sku ikke at se på "Indstillinger for 3D-anti-aliasing" og
"Overlay-styringsenheder"

Mvh. Martin

Fra : Martin T.

Dato : 27-01-02 12:01

Jeg fandt løsningen selv.

Udpakkede Nvidia driverpakken vha. Winzip. Fandt ud af hvilke filer som var
sproglige driver og hjælpefiler.

Fjernede dem fra henholdsvis \windows\help og \windows\system32. Alle
undtagen engelsk.

En måske besværlig løsning, men det virker.

Mvh. Martin

Fra : dk

Dato : 27-01-02 16:23

> [...]
> Hvordan slipper jeg af med det? Jeg vil have engelsk.
>
> Gider sku ikke at se på "Indstillinger for 3D-anti-aliasing" og
Ja det er sgu da for lamt at skulle være nød til at se på danske
oversættelser - det er bare så meget sejere når det står på engelsk , ik'
os .

/ dk

Fra : Emil Rune

Dato : 29-01-02 18:06

"dk" <xyz@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ja det er sgu da for lamt at skulle være nød til at se på danske
> oversættelser - det er bare så meget sejere når det står på engelsk , ik'

Ja...Det er bare total extreme sports når man lissom kører med engelske
styresystemer og så føler sig herresmart....

....tsk tsk...