http://www.mc-udstilling.dk
Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 26-01-02 11:58

Så lige dette link i Søndagsavisen....
http://www.mc-udstilling.dk
//Lau

Fra : Armand

Dato : 27-01-02 17:56

Jesper Lau Lindhardt <jl@(REMOVE)sygpludd.hosp.dk> skrev i en
news:MPG.16bcaa22d021e41e989684@news.darenet.dk...
> Så lige dette link i Søndagsavisen....
> http://www.mc-udstilling.dk
> file://Lau

På site'n er at læse at arrangørerne er de samme som de der stod for
sagen i Forum sidste år - Og den var en død sild iflg. D.F.M.'s udsendte

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-01-02 11:21

> På site'n er at læse at arrangørerne er de samme som de der stod for
> sagen i Forum sidste år - Og den var en død sild iflg. D.F.M.'s udsendte

Og jeg citerer:"henvender udstillingen sig til det brede og købedygtigste
publikum - og mon ikke der lige som sidste gang vil blive skrevet ikke så få
slutsedler?"

Skal man nu til at betale entre for at købe mc ...

Jeg var ikke i forum sidste år (Nåede kun 2hjul i Herning) men hvis der ikke
sker andet end at forhandlerne tager er par maskiner fra deres udstilling
med er bliver der vist ikke meget at komme efter ...

/A