30 dages Norton
Fra : Martin Petersen

Dato : 26-01-02 10:20

Jeg var ikke opmærksom på det før, men for tiden kan man hente Norton
Utilities til gratis brug i 30 dage. Desuden er der kommet en NU-beta
til X.

Fedt at få en defragmentering og optimering gratis.

Martin

Fra : Thomas Dyhr

Dato : 26-01-02 22:06

in article 1f6m4n1.16t777r9wto3yN%martinmarius@petersen.mail.dk, Martin
Petersen at martinmarius@petersen.mail.dk wrote on 26/01/02 10:19:

> [...]
> til X.
>
> Fedt at få en defragmentering og optimering gratis.

Hej Martin,

Jeg har lige været inde på Nortons hjemmeside! Hvor ligger de filer som du
snakker om !?

Mvh. Thomas
--

mailto:dr-dyhr@psg.com

" This file will self-destruct in five minutes. "

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-01-02 23:32

Thomas Dyhr <thomas_dyhr@mail.dk> wrote:

> Jeg har lige været inde på Nortons hjemmeside! Hvor ligger de filer som du
> snakker om !?

Undskyld, jeg glemte linket:

http://www.symantec.com/nu/nu_mac/index.html

Gå ind under "Testdrive" hvis du har OS8-9, eller V7.0 Beta hvis du har
X.

Martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-01-02 13:16

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Jeg var ikke opmærksom på det før, men for tiden kan man hente Norton
> Utilities til gratis brug i 30 dage. Desuden er der kommet en NU-beta
> til X.

En beta Disk Doctor og Speed Disk på et ellers velfungerende Unix OS...
hmm nej tak! Jeg tror jeg venter til den færdige version kommer ud og
bliver opdateret første gang!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-01-02 15:32

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> En beta Disk Doctor og Speed Disk på et ellers velfungerende Unix OS...
> hmm nej tak! Jeg tror jeg venter til den færdige version kommer ud og
> bliver opdateret første gang!

Jow, det kan jeg da godt forstå. Men 9.1'DKer virker trialversionen af
NU6 perfekt.
Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-01-02 15:46

> [...]

> En beta Disk Doctor og Speed Disk på et ellers velfungerende Unix OS...
> hmm nej tak! Jeg tror jeg venter til den færdige version kommer ud og

Jow, det kan jeg da godt forstå. Men på min 9.1'DKer virker

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-01-02 23:37

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Jow, det kan jeg da godt forstå. Men på min 9.1'DKer virker
> trialversionen af NU6 perfekt.

En trialversion er nok også ganske ufarlig, men beta er noget helt
andet!

Hvordan registerer den, at man har brugt den i 30 dage? Hvis man bare
kan slette preferencefilen efter de 30 dage, så er ihvertfald ikke så
smart hos Symantec!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-02 06:44

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> En trialversion er nok også ganske ufarlig, men beta er noget helt
> andet!

Faktisk har Symantec adskillige gange, kort før udsendelsen af en
opgradering, udsendt beta'er. Jeg har prøvet adskillige, både under OS8
og OS9 og har aldrig haft problemer. En sådan beta har endda reddet en
disk for mig en gang. Men selvfølgelig, en beta er en beta ...

> Hvordan registerer den, at man har brugt den i 30 dage? Hvis man bare
> kan slette preferencefilen efter de 30 dage, så er ihvertfald ikke så
> smart hos Symantec!

Jeg kan måske svare dig på det om ca. 28 dage!

v.h.
Martin