Flat Panel Studio skærm til windows platfo~
Fra : Thomas

Dato : 26-01-02 00:46

Hej,

selvom jeg godt ved at det er ren blasfemi, så vil jeg lige høre om der er
nogen der kan hjælpe mig i gruppen angående Windows.

Jeg overvejer at købe en mac skærm (17" flat-panel Studio Display), og vil
høre om der er nogen der ved om man kan bruge denne til en windows PC.

Stikket som man bruger er ikke det samme, men mon det er muligt at købe en
omformer ?

På forhånd tak for de svar (der måtte komme)

Mvh.

Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-01-02 01:22

Thomas <thlu@vip.cybercity.dk> wrote:

> Stikket som man bruger er ikke det samme, men mon det er muligt at købe en
> omformer ?

ja, du skal have fat i en ADC -> DVI konverter.

<icq:131382336>

Fra : Thomas

Dato : 26-01-02 10:01

fint - tak skal du have.

du skull vel tilfældigvis ikke vide hvormeget en sådan fætter koster og hvor
man kan få den ?

Mvh
Thomas

Fra : MadMacMan

Dato : 26-01-02 10:20

"Thomas" <thlu@vip.cybercity.dk> wrote in message
> fint - tak skal du have.
>
> du skull vel tilfældigvis ikke vide hvormeget en sådan fætter koster og
hvor
> man kan få den ?

mener den ligger på ca 1500

Computerstore og Caslon har den ihvertfald

Nicolai