Suzuki adres
Fra : Smølfi

Dato : 26-01-02 00:21

Hej

Jeg har lige erhvervet mig en Suzuki adres, årg 97. rimelig pæn og
starter første gang. Der er et knust blinklysglas på den og en defekt
sædelås!
Og nu til mine spørgsmål: Hvad er den "rigtige pris på en sådan
maskine?? er der nogen der ved hvordan ratlåsen virker??
Er der nogen der har nogle dele til denne model ??? ( måske noget tun?)
eller hvor skal man købe dem for at få dem billigt??

Fra : Robert Petersen

Dato : 26-01-02 12:21
Fra : asd@asd.asd

Dato : 09-06-03 05:47

På tændingen står der et push for at aktivere ratlåsen og dreje nøglen mod
venstre, ( Hjulet skal være drejet næsten helt mod venstre ). En anelse
misvisende måske. På min virker følgende:

drej hjul til venstre, med nøgle i slukket position tryk ind og lad den
hoppe ud igen, nu kan nøglen uden at være trykket ind drejes i ratlås
position.

Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 09-06-03 08:20

jeg fik ikke fat i hvad det var du ville sælge/købe.

Fra : Holger Danske

Dato : 09-06-03 08:25

Carsten Jørgensen <kasse@adslhome.dk> wrote:
> jeg fik ikke fat i hvad det var du ville sælge/købe.

Fjolset har lavet en x-posting ....

--
H.D. (sig) -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
Kom ikke -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --