Honda NTV650 med TCP-kåbe
Fra : Tove Kilde

Dato : 25-01-02 23:03

Jeg er den lykkelige ejer af en Honda NTV 650 og overvejer at montere en TCP
fuldkåbe. For ikke at købe "katten i sækken" ville det være betryggende at
se et sådant eksemplar i virkeligheden - og ikke kun i en reklame.
Hvor findes en Honda NTV med TCP-kåbe, som jeg kunne få lov at kaste et blik
på ??

Jacob

Fra : JSM

Dato : 25-01-02 23:21

"Tove Kilde" <tove.kilde@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se et sådant eksemplar i virkeligheden - og ikke kun i en reklame.
> Hvor findes en Honda NTV med TCP-kåbe, som jeg kunne få lov at kaste et

Er alle TCP-kåber ens uanset modellen de skal monteres på ? Jeg har nemlig
aldrig set.et billede af en Honda NTV med TCP-kåbe, men på
http://frankiesmccenter.dk/ er der (under "brugte") billeder af både en
Kawasaki ER5 og en Honda CB500 med TCP-kåbe. Måske de kan give dig et
indtryk af produktet ?
mvh
Jesper

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-01-02 23:55

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Tove Kilde" <tove.kilde@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
8<---------------------

Hej begge.

Det er selvfølgelig fordi at i kikker de forkerte steder

Hvis det er en TCP kåbe man vil have, skal men selvfølgelig kikke hos ?? ja
nemlig !! http://www.tcpsa.com klik på ' the catalog ' så er der fane blade
forneden med de forskellige mc mærker.

Der er også billede af en Revere med kåbe her ( TCP ? )
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/8811/start.htm

De har også nogle lækre kåber her : http://www.sbfiberdesign.com/index.html

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jens U

Dato : 26-01-02 01:23

Dennis Hellan Pedersen skrev...

> [...]
>forneden med de forskellige mc mærker.
>
>Der er også billede af en Revere med kåbe her ( TCP ? )

Nop!

Pichler EXS og Powerbronze Endurance.

Men så er der da lidt at sammenligne med.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Sune Hodal