Hvad mener I om Anja Andersen?
Fra : Lars J.

Dato : 25-01-02 18:10

Er hun ikke bare for meget?
Vil gå til menneskerettighedsdomstolene fordi hun får een
spilledagskarantæne for sin Fuck-finger?
Jeg synes hun burde være lykkelig for så lille en straf.

Fra : Kim L.

Dato : 25-01-02 19:44

Hej NG

Hvad er det hun har anklaget forbundet for? Er det ikke det at hun mener at
der er noget galt med ankeproceduren i DHF? Jeg tro ikke det er det at hun
har fået karantænen hun vil klage over ved domstolen!!!

Kim

Fra : Kim Frandsen

Dato : 27-01-02 13:10

On Fri, 25 Jan 2002 18:10:10 +0100, Lars J. <largo@hotmail.com> wrote:

>Er hun ikke bare for meget?

Nej.

>Vil gå til menneskerettighedsdomstolene fordi hun får een
>spilledagskarantæne for sin Fuck-finger?

Nej, hun vil gå til menneskerettighedsdomstolen fordi hun ikke kan anke.

>Jeg synes hun burde være lykkelig for så lille en straf.

Hun burde ikke være straffet, da der ikke normalt benyttes TV-optagelser
til at straffe med i Danmark.

--
Live Long And Prosper,
Kim Frandsen - kim-frandsen@fabel.dk - ICQ# 9569527

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 27-01-02 15:11

"Kim Frandsen" wrote in message:

> Nej.

Jo, hun er sgu da så!

> Hun burde ikke være straffet, da der ikke normalt benyttes TV-optagelser
> til at straffe med i Danmark.

Det er da lige netop det der er hele sagen. Hvis hun havde givet fingeren
til dommeren i sin fritid, var jeg da fuldstændig ligeglad. Men at gøre det
på landsdækkende TV er da for ugennemtænkt. Hvis forbundet vælger at
ignorere hændelsen, hvor ender vi så henne? At hele håndboldverdenen skal
stå og vise fingeren, hver gang de er på skærmen?
Hvis de bare ignorerer hændelsen, hvad skal så være begrundelsen for at
gribe ind næste gang, for at undgå førnævnte tilstande?

Jeg synes Anja Andersen er kikset...

Kenneth

Fra : Kim Frandsen

Dato : 27-01-02 16:30

On Sun, 27 Jan 2002 15:10:48 +0100, "Kenneth Brun Nielsen"
<s001372@student.dtu.dk> wrote:

>Jeg synes Anja Andersen er kikset...

Anja Andersen er en stor personlighed, og hvis det ikke var for hende
var der ikke noget der hed dansk kvindehåndbold.
Hun har bare et lidt voldsomt temperament....

Fra : Kim L.

Dato : 27-01-02 16:57

der ikke noget der hed dansk kvindehåndbold. Hun har bare et lidt voldsomt
temperament....<< Det er vist lidt af en påstand at der ikke havde været
noget som hed dansk kvindehåndbold!! Danmark har haft rigtig mange andre
store spillere som bare kun har koncentret sig om at spille håndbold på
holdet, og ikke hele tiden var selviscenesættende!!

Og nu når vi er ved påstande vi jeg påstå, at Anja har gjort det meget svære
at være dommer i håndbold. Fordi hun som et stort forbillede for mange unge,
kommer med en attitude som mildt sagt sætter dommerne i et negativt lys!!!

Hun skulle skamme sig skulle hun!!!!

Kim