Red Alert 2
Fra : Frank Madsen

Dato : 25-01-02 17:53

Hej NG,

Jeghar et lidt pudsigt problem med RA2, til tider når jeg spiller, og er
nået dertil hvor jeg har snuppet en MCV af fjenden, og kan bygge atomvåben,
sker der det sjove, eller sjovt er det jo ikke for jeg er ved at splitte det
hele ad, at den hopper HELT ud af spillet og VUPTI står jeg på skrivebordet,
spillet er patchet med nyeste fra westwoods hjemmeside, og gør det stadig :(

Nogen forslag til hvad der kan være galt ???

Hilsen Frank

Fra : Røde

Dato : 26-01-02 20:19

et bud
uninstall --> reinstall

Det plejer at virker.. når der er fejl i spil! har dog aldrig mødt fejl i
RA2 + Yuri´s Revange

Røde

Fra : Frank Madsen

Dato : 27-01-02 01:17

Hej,

Metoden er prøvet, og virker ikke :( Har også prøvet med nyeste driver til
grafikkort, samt VIA drivere....... stadig, gør den det af og til......

Hilsen Frank