MC-butik over grænsen...
Fra : Neser

Dato : 25-01-02 16:11

Da jeg skal ud og have en ny hjelm, hart jeg tænkt mig at smutte en tur over
grænsen, for at købe én.
Jeg ved også nogenlunde hvilken model det skal være, ås nu er mit spørgsmål
bare, om hvr der ligger en forhandler, som sælger Shoei hjelme på den tyske
side af grænsen, og hvis der evt. er et link, ville jeg blive endnu
gladere...

--
- Neser
Neser@neser.dk

"A' er ikk' fuld, bare lidt swimmel!!" (Martin 18 år)
"Menigheden er dem, der holder med præsten." (Mie 8 år)
"Præster skal bl.a. være med til fødsel og dåb og konspiration og
begravelse." (Christoffer 8 år)
"Reeza tror ikke på Gud, han tror på Allan." (Kate 6 år)
"Når klokken er 12 vender alle sig mod Mekka og bider i kvasterne på
tæppet." (Raymond 7 år)

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-01-02 17:20

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-01-02 17:37

> [...]
tyske
> side af grænsen, og hvis der evt. er et link, ville jeg blive endnu

http://www.hein-gericke.de , som vist ligger lige ved grænsen.

http://www.mot-shop.de/ , som ligger inde i Flensborg. Har selv handlet der
et par gange, og var ganske udmærket tilfreds.

http://www.biker-outfit.de/ og

http://www.motorradtechnik.de/ , som, så vidt jeg har forstået, ligger i
samme bygning. Ligger ved Oeversee, Flensborg Syd

Adresser/oplysninger hentet i en tidligere post.

Mvh
Freddy

Fra : Neser

Dato : 26-01-02 02:13

> [...]
> samme bygning. Ligger ved Oeversee, Flensborg Syd
>
> Adresser/oplysninger hentet i en tidligere post.

Takker mange gange, nu vil jeg på shoppe-tur...

Fra : uffe.j

Dato : 25-01-02 21:52

Hva' med Louis: www.louis.de

Fra : Jan Petersen

Dato : 26-01-02 17:43

> Hva' med Louis: www.louis.de

Så skal du helt til Kiel !

Mvh Jan Petersen

Fra : Petrich

Dato : 27-01-02 13:19

Hein-Gericke er helt ok -jeg har også handlet der op til flere gange - hun
er hverken til "at stikke eller hugge i" når det gælder priser - de er bare
sådan, men en veldig herlig person når du først lærer hende at kende.
Det er måske lidt svært at finde derud, men bare spørg. Hilsen
Flemming (hvis man er heldig havner man dernede når hun har opkøbt
restudsalg - bl. a. shoei tøj som hun havde lige før jul - det var billigt -
men pas på nu er det euro ikke dm

Fra : Armand

Dato : 28-01-02 18:43

Petrich <petrich@esenet.dk> skrev i en

> men pas på nu er det euro ikke dm

"teuro", som jeg lod mig fortælle at de kalder dem syd for grænsen (= en
sammensætning af "teuer" (á: dyrt) og euro!)

Armand.
(der nu kan bekræfte at der vár (bl.a.) mængder af hjelme til under
tusinde kr at finde på "Hamburger Motorradtage")