blæser på RD350
Fra : Allan

Dato : 25-01-02 11:34

Hej folkens!!
Er der nogen af jer der har erfaringer med eftermontering af en kølerblæser
på en Yamaha RD 350, hvilken blæser er nemmest at montere?
modellen er fra 85
Allan Nielsen
abagern@hotmail.com

Fra : Ulrik Borg

Dato : 25-01-02 14:22

> Er der nogen af jer der har erfaringer med
> eftermontering af en kølerblæser
> på en Yamaha RD 350

Er du bange for at den bliver for varm til bakkens åbning igen i år?

-Ulrik

Fra : Brian/Hekto

Dato : 25-01-02 17:33

Hmmmm .. er det ikke bare at rive en ud af en gammel PC (12 volt), og
montere en manual kontakt, til at tænde og slukke med???
At lave et beslag kan heller ikke være det helt store.

/Brian

Fra : Allan

Dato : 25-01-02 18:17

> Hmmmm .. er det ikke bare at rive en ud af en gammel PC (12 volt), og
> montere en manual kontakt, til at tænde og slukke med???
> At lave et beslag kan heller ikke være det helt store.
>
> /Brian

Jeg havde tænkt i de baner, men ville egentlig helst finde en blæser fra en
anden mc, jeg ved bare ikke hvilken der ville passe bedst?
Allan
RD 350

Fra : Armand

Dato : 27-01-02 17:44

Brian/Hekto <hekto@hekto.dk> skrev i en
> Hmmmm .. er det ikke bare at rive en ud af en gammel PC (12 volt), og
> montere en manual kontakt, til at tænde og slukke med???
> At lave et beslag kan heller ikke være det helt store.

Mnjaeh :-/

En sådan er godtnok noget mindre (men så to måske), og sikkert heller
ikke
særligt egnet til udendørs brug( á vand pisket på med op til langt over
100 km/t) !!

--
Armand.