Fandt en spændende liste over kommende fil~
Fra : [Mogwai]

Dato : 25-01-02 11:41

Et lille udpluk af de mest interessante titler (imo)

American Psycho II: All American Girl (2002)
Austin Powers in Goldmember (2002)
Barbarella (2002)
Blade II (2002)
Child's Play 5 (2002)
Clerks: Sell Out (2002)
Elfquest (2002)
Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002)
Hellraiser VI: Hellseeker (2002)
Humørkort-stativ-sælgerens søn (2002)
Ice Age (2002)
Jumanji 2 (2002)
Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
Men in Black 2 (2002)
Phantom of the Opera (2002)
Polle Fiction (2002)
Queen of the Damned, The (2002)
Red Dwarf: The Movie (2002)
Spawn II: Dark Justice (2002)
Spider-Man (2002)
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002)
Taxi 3 (2002)

Alice (2003)
Bad Boys 2 (2003)
Batman: Year One (2003)
Charlie's Angels 2 (2003)
Exorcist: Dominion (2003)
Fantastic Four (2003)
Highlander: The Source (2003)
Indiana Jones 4 (2003)
Inspector Gadget 2 (2003) (V)
Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
Matrix Reloaded, The (2003)
Matrix Revolutions, The (2003)
Mortal Kombat 3: Domination (2003)
Mulan II (2003) (V)
Terminator 3: The Rise of the Machines (2003)
Under Siege 3 (2003)
X2 (2003)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004)
Rush Hour 3 (2004)
Shrek 2 (2004)

Star Wars: Episode III (2005)

/Mads

Fra : [Mogwai]

Dato : 25-01-02 11:55

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> wrote in message
> Et lille udpluk af de mest interessante titler (imo)
Sorry, der skulle have været virkende links, men de forsvandt da jeg havde
glemt
at jeg postede i plain txt.

men anyway, de findes på IMDB's liste:
http://us.imdb.com/Sections/Years/

/Mads

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 25-01-02 12:46

[Mogwai] <youknowwho@skjoldhoej.dk> wrote:

> Et lille udpluk af de mest interessante titler (imo)

> Polle Fiction (2002)

Ja, uh vi glæder os til den.

> Red Dwarf: The Movie (2002)

Genialt - there is a god!

anr

"If you really want something in this life you have to work for it.
Now quiet, they're about to announce the lottery numbers."
-Homer Simpson

Fra : Betin@

Dato : 25-01-02 13:17

anrNOTPART@OFMAILmac.com skrev...

> Genialt - there is a god!
Uha jeg kan næsten ikke vente.

Betin@

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 25-01-02 16:18

Glæder mig meget til Red Dwarf filmen.. men har læst et rygte om at den er
gået i stå... ved ikke om det har noget på dig...

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 25-01-02 17:13

On Fri, 25 Jan 2002 16:18:03 +0100, "Henrik Grønnemark Jensen"
<Watchmen@hotmail.com> wrote:

>Glæder mig meget til Red Dwarf filmen.. men har læst et rygte om at den er
>gået i stå... ved ikke om det har noget på dig...

Håber jeg ikke.
Jeg er vild med serien, især de første sæsoner.
Har længe håbet TV2 ville genudsende dem. Det ville være meget oplagt
på Zulu.

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 25-01-02 17:18

I øvrigt kunne jeg ikke tænke mig at se denne amerikanske remake:
http://www.geocities.com/Area51/Zone/9548/redwarf.html

Fra : Per Kristensen

Dato : 25-01-02 13:33

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> wrote in message
> Et lille udpluk af de mest interessante titler (imo)
>
> American Psycho II: All American Girl (2002)
Ja en direct-to-video, så må den jo være god ;/

> Austin Powers in Goldmember (2002)
jaja den første var da sjov nok, men....

> Barbarella (2002)
> Blade II (2002)

> Child's Play 5 (2002)
Det mener du ikke seriøst!!

> Clerks: Sell Out (2002)
> Elfquest (2002)
huh?

> Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002)
> Hellraiser VI: Hellseeker (2002)
Argh nej har du overhovedet set listen igennem?

> Humørkort-stativ-sælgerens søn (2002)
> Ice Age (2002)
> Jumanji 2 (2002)
LOL!!!

> Lord of the Rings: The Two Towers, The (2002)
> Men in Black 2 (2002)
> Phantom of the Opera (2002)
> Polle Fiction (2002)
Don't make me smack you damnit!

> Queen of the Damned, The (2002)
> Red Dwarf: The Movie (2002)
> Spawn II: Dark Justice (2002)
Dø B-film, Dø!!!

> Spider-Man (2002)
> Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002)
> Taxi 3 (2002)
Var bunden ikke allerede nået med 2'eren?

> Alice (2003)
> Bad Boys 2 (2003)
Ja første ord i titlen er rigtig nok!

> Batman: Year One (2003)
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

> Charlie's Angels 2 (2003)
God damnit this sux!

> Exorcist: Dominion (2003)
> Fantastic Four (2003)
Potentialet er stort!

> Highlander: The Source (2003)
Den bliver nok released direkte på TV6 Action?

> Indiana Jones 4 (2003)
> Inspector Gadget 2 (2003) (V)
Go go gadget selfdestruct!

> Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
> Matrix Reloaded, The (2003)
> Matrix Revolutions, The (2003)
> Mortal Kombat 3: Domination (2003)
nej nej nej

Fra : Max Møller

Dato : 25-01-02 17:14

Hejsa

> Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

Det var også min første tanke, men....oplægget er Frank Millers dystre og
stemningsfulde tegneserie, som også skal være med til at lave manus. Og
instruktøren er Darren Aronofsky, som før har lavet "PI" og "Requiem for a
Dream" - to yderst kompromisløse film. Så jeg tror nok, der er grund til at
glæde sig. Det bliver IKKE som Batman and Robin!

Max

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-01-02 17:39

"Max Møller" <max@dogme98.dk> writes:

> Det var også min første tanke, men....oplægget er Frank Millers dystre og
> stemningsfulde tegneserie,

Og _det_ kan der jo kun komme gode ting ud af. Alle
tegneseriefilmatiseringer hidtil har jo været fantastisk vellykkede.

> som også skal være med til at lave manus.

Og Frank Miller er jo en helt eventyrligt fantastisk
manuskriptforfatter. Det viser filmiske mesterværker som Robocop 2 og
3 jo med al ønskelig tydelighed.

--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Max Møller

Dato : 25-01-02 19:58

Hej igen

> Og _det_ kan der jo kun komme gode ting ud af. Alle
> tegneseriefilmatiseringer hidtil har jo været fantastisk vellykkede.

Akira er da fed! From Hell er meget god. X-men, the Crow og Batman var ikke
dårlige. Og jeg har en svaghed for "Howard the Duck"

Der er mange dårlige, men det kan godt lade sig gøre at få en god film ud en
tegneserie.

> Og Frank Miller er jo en helt eventyrligt fantastisk
> manuskriptforfatter. Det viser filmiske mesterværker som Robocop 2 og
> 3 jo med al ønskelig tydelighed.

korrekt

Men... se nu Darren Aronofskys film først - han er blændende dygtig og IMHO
blandt de 5 mest spændende amerikanske instruktører lige nu. Og oplægget er
fandme fedt!

Max

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 25-01-02 23:11

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> skrev:

> Et lille udpluk af de mest interessante titler (imo)

Sikke en masse toere, treere og firere. *SUK*
Godt jeg har en masse ettere, som trænger til et
gensyn.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Meget billig og effektiv køling!

Fra : [Mogwai]

Dato : 28-01-02 23:31

"Rasmus A. Nielsen" <spectrus@spectrus.dk> wrote in message

> Sikke en masse toere, treere og firere. *SUK*
> Godt jeg har en masse ettere, som trænger til et
> gensyn.

Dermed skal det jo også være sagt at de film jeg tog udpluk af, var film
jeg genkendte på titlen, deraf alle fortsættelserne, men der var da også
nogen
interessante "konverteringer" fra serie, tegneserie, computerspil, bøger
osv. til det
store lærred. Men personligt glæder jeg mig til Shrek 2 og IceAge

Shrek 1 var jo hyleskæg med en absurd grinagtig bad guy, og IceAge har jeg
st traileren til,
hvis humoren i traileren afspejler filmen, er den et "must see" for mig

/Mads