Hitman codename47
Fra : Mic. Nielsen

Dato : 25-01-02 10:50

Min søn bruger gerne snydekoder til spil - men med Hitman skal man ændre ini
filen, og den kan jeg ikke finde!! - er der en fejl eller hva' - håber en
eller anden kan hjælpe.
Michael

Fra : Hauerslev

Dato : 25-01-02 11:00

Hejsa

Måske er det fordi filen er "skjult"

Gå ind i spillets mappe og vælg "Vis", gå herefter ned i
"Mappeindstillinger". Klik på fanebladet "Vis" og kig så efter under
"Avancerede Indstillinger" efter en sektion der hedder "Skjulte Filer".
Markér "vis alle filer", tryk å "OK" og så skulle den være hjemme :)

/Jesper

Fra : Mic. Nielsen

Dato : 25-01-02 11:05

Takker for hjælpen

Fra : eli

Dato : 26-01-02 00:21

kan du ikke bare skrive"Kimbokastekniv" som brugernavn.

--
M.v.h
Dan