hvor skal man søge??
Fra : Jan Viborg Møller

Dato : 25-01-02 10:40

Hej alle

Jeg ønsker i min egenskab af ingeniør studerende, sammen med en studie
kollega at starte et projekt som omhandler trafiktælling vha. automatisk
billedbehandling. Vores problem er, at vi til dette formål skal ansøge
om dispensation for lov om forbud mod tv-overvågning (Lov nr. 278 af 9
juni 1982)

Problemet er at vi ikke rigtig er klar over, hos hvilken myndighed vi
skal søge den pågældende dispensation.

Vi har foreløbig afsendt en ansøgning til civilkontoret hos
justitsministeriet men har ikke hørt et suk (efter 14 dage)

Kan nogen derude mon hjælpe mig til hvorhen jeg skal sende
min ansøgning

Med venlig hilsen

Jan Viborg Møller

Fra : Peter G C

Dato : 25-01-02 10:47

"Jan Viborg Møller" <jvm@image.dk> wrote in message

[klip]

> Vi har foreløbig afsendt en ansøgning til civilkontoret hos
> justitsministeriet men har ikke hørt et suk (efter 14 dage)

Jeg tror, at I har gjort det rigtige. Prøv eventuelt at ringe til JM og
spørg efter civilkontoret - en lille påmindelse kan måske hjælpe
sagsbehandlingen lidt på vej.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Peder Porse

Dato : 26-01-02 17:19

> Jeg tror, at I har gjort det rigtige. ..

De skal jo i øvrigt, jf. forvaltningsloven videresende til rette myndighed, hvis det ikke er dem..

pp