Mere om at køre galt...
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 25-01-02 09:27

Vi var i går på prøvetur i en ny bil vi påtænker at købe, og undervejs
kom vil til at diskutere hvad der egentlig ville ske hvis man kørte galt
på en prøvetur. Bilen vi kørte i var en del anderledes end vores egen
bil - (større, servostyring osv) så den var tilsvarende anderledes at
køre i. Naturligvis skal man til en hver tid køre efter forholdene,
omvendt er meningen med en prøvetur jo at man skal opleve forskellen
(helt til det bedre )

Men altså: Hvis nu vi var kørt galt, f. eks pga. servostyringen og
smadret/bulet den nye bil, hvilken forsikring skal så dække? Vores
ansvarsforsikring eller forhandlerens?

Venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Henning

Dato : 25-01-02 11:01

On Fri, 25 Jan 2002 08:26:42 +0000 (UTC), "Lisbeth Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Men altså: Hvis nu vi var kørt galt, f. eks pga. servostyringen og
>smadret/bulet den nye bil, hvilken forsikring skal så dække? Vores

Forhandlerens! Det er jo ikke sikkert, du overhovedet har nogen bil?
Jeg har været ude for ved en prøvekørsel, at blive præsenteret for et
dokument, jeg skulle underkskrive, hvorefter jeg pludselig havde
selvrisiko på kr. 5.000,-. Jeg fandt så en anden (Fiat)-forhandler.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk