Andet multimedie
bentjuul 3670
til Ninzen
Fra : S. Peters

Dato : 25-01-02 04:00

Der var en gang...
hvor du blev lovet en præsentation af hvad Adobe Dimensions kunne.
Men den kom aldrig...

Og dog..

Mit projekt med Dimensions måtte ligge lidt stille p.g.a arbejdspres. Siden
er det blevet til et lidt større projekt end blot lidt præsentation. Er ikke
fuldt færdigt men langt nok til at jeg vil være bekendt at henvise

Adressen er http://www.dtpkursus.dk/dimensions
m.v.h
S.Peters

Fra : Punishers Inc.

Dato : 25-01-02 11:58

"S. Peters" <sup@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> fuldt færdigt men langt nok til at jeg vil være bekendt at henvise

Jeg hedder ikke Ninzen, men det lyder meget interssant. Har aldrig hørt om
dette program.
Dine eksempler er kedelige (detaljefri), men hvis integrationen imellem
Dimensions og Photoshop er ligeså god som du skriver...ja så er der vist
ingen undskyldning for at komme i gang :)

-Rasmus

Fra : S. Peters

Dato : 25-01-02 23:53

in article a2rdpa$fpd$1@sunsite.dk, Punishers Inc. at
PunisherOlsen@Hotmail.com wrote on 25/01/02 11:58:

> [...]
> Dimensions og Photoshop er ligeså god som du skriver...ja så er der vist
> ingen undskyldning for at komme i gang :)

Du er da velkommen til at kigge med
Programmet er et simpelt program så du skal ikke forvente de samme
storslåede scenerier programmer som 3D-studioM og ligende kan lave.
Dimesions ting vil mere være detaljen end helheden.

> Respekt - en mand af ord!
>
> Jeg har fusende travlt lige nu, men ku' ikke la' være med lige at kigge.
> Det ser da spændende ud. Jeg har tit brug for hurtigt at kunne lave den
> slags som ikke skal være kunst og som skal være én-tydig illustration af
> et eller andet. Illustrator bliver brugt, men den har jo ikke fornyet
> sig væsentlig på 3D området i de seneste versioner.
>
> Jeg kigger det efter i sømmene ved lejlighed
>
> --
> Venlig hilsen Nina

Håber du bliver lidt klogere på hvad Dimensions kan

m.v.h
S. Peters

Fra : Ninzen

Dato : 29-01-02 23:07

S. Peters <sup@tdcadsl.dk> wrote:

> Håber du bliver lidt klogere på hvad Dimensions kan

Jeg synes da der ligefrem er lidt Warhol-revival over det.
Finder du nogle gode links?

--
Venlig hilsen Nina

Fra : S. Peters

Dato : 30-01-02 00:36

in article 1f6so4n.q2rmw71cp6y5tN%Ninzen@ofir.dk, Ninzen at Ninzen@ofir.dk
wrote on 29/01/02 23:07:

> Jeg synes da der ligefrem er lidt Warhol-revival over det.
> Finder du nogle gode links?

Arbejder på sagen. Men er ikke så mange. Dem der lyder spændende er desværre
ret gamle og ikke opdateret.

Fra : Ninzen

Dato : 25-01-02 12:40