The tailor from Panama - god - jeg ved sgu~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-01-02 00:10

Har netop set subject, men fandt den hverken sjov, spændende, uhyggelig
eller nyskabende. Måske forstod jeg den ikke ?

Jamie Lee Curtis og McCormack dullen er dog pisse dejlige.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Nielsen

Dato : 25-01-02 00:23

Jeg gad ikke se den færdig. Synes den var meget kedelig.

Fra : Per Kristensen

Dato : 25-01-02 08:44

"Nielsen" <someone@microsoft.com> wrote in message
> Jeg gad ikke se den færdig. Synes den var meget kedelig.
>
> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

Jeg fandt den også ret intetsigende og kedelig.