windows xp
Fra : Louise & Jesper

Dato : 24-01-02 23:27

HEj NG

Jeg har et lille problem, vi har lige installeret windows xp her hjemme, men
nu er børnene blevet sure for jeg kan ikke installere deres ynglingsspil som
er action man, når installationen er gået igang kommer den med en fejl, som
er kan kun køre under windows 95/98 kan man gøre noget ved det, andet at
installere windows 98 igen.
Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

Hilsen
michael

Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-01-02 06:39

Du kunne prøve at købe en OS/2 og så købe Virtuel PC.
Men jeg giver igen garanti for at det køre som du ønsker.

Hvis der er er DOS spil, så kan det måske også fint køre i OS/2 Warp
eller nyere uden Virtuel PC instalere. Da OS2 har en PC DOS indbygget.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-02 14:19

Louise & Jesper wrote:

> [...]
> er kan kun køre under windows 95/98 kan man gøre noget ved det, andet at

Her er tre løsningsforslag:

1. Installer OS/2 eller eCS, så er du velkommen med flere spørgsmål i
denne nyhedsgruppe.

2. Geninstaller Windows 98 eller prøv at spørge i nyhedsgruppen
news:dk.edb.system.ms-windows. Der skulle vist være en indstilling til
programmer, som ikke umiddelbart kan afvikles under XP.

3. Udskift ungerne med nogle, der ikke er så afhængige af Action Man (denne løsning er også nødvendig til forslag 1).

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-03-02 07:53

Louise & Jesper wrote:

> [...]
> er kan kun køre under windows 95/98 kan man gøre noget ved det, andet at

Tough luck, windows er ikke imponerende bagudkompatibelt.

> Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

Naeppe her kaetter! ;)

Mvh
Roberto