hvad er ACE-format?
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-01-02 22:38

Hej

www.gamecopyworld.com kan man downloade filer til at lave No-CD og fixed
exe. Men når jeg downloader filer til Rouge Spear Black Thorn, så får jeg
nogle filer i formatet .ace som min PC ikke genkender. Det gør jeg heller
ikke. Hvad skal jeg stille op med disse filer for at patche mit spil?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-01-02 22:46

Tim Lerche Sørensen wrote:

> [...]
> nogle filer i formatet .ace som min PC ikke genkender. Det gør jeg heller
> ikke. Hvad skal jeg stille op med disse filer for at patche mit spil?

ACE er et fil komprimeringsformat, som du formodentlig har gættet, og de
kan pakkes ud med fx. WinAce.

Mvh

Bruno