Quicktime-film til animeret GIF
Fra : Steen Villumsen

Dato : 24-01-02 22:24

Hej folks,

så er der liiiige en lille ting igen:
Jeg har lavet en lille QuickTime-film i mit favorit 3-D program. Filmen
skal bruges på et website jeg pusler med, og dér vil jeg gerne have den
som en animeret GIF.
Den skarpsindige læser har måske regnet ud hvor det bærer henaf...
Jeg vil gerne have konverteret min QT-film til en animeret GIF - nogle
af jer smarties (altså ikke chokoladeknapper) der kender til et program
der kan klare den sag for mig?

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

PS: på teglvang.dk vil der ske sager i den nærmeste fremtid...

Fra : Jesper

Dato : 25-01-02 00:21

in article 1f6j38x.8cyocve988e6N%steen@villumsen.com, Steen Villumsen at
steen@villumsen.com wrote on 24/01/02 22:24:

> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen,
>
> Steen
>

> PS: på teglvang.dk vil der ske sager i den nærmeste fremtid...

Hvis du nu eksportere de enkelte frames som f.eks. PICT så kan f.eks.
GraphicConverter lave giffilm ud af billederne, vælg Convert fra File menuen
og markér de billeder der skal laves film af, klik på Options for at
instille giffilm instillingerne.
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do