Ny alternativ klinik!!!
Fra : Line Illum

Dato : 24-01-02 21:45

Hej alle sammen.
Jeg har netop åbnet min egen klinik med forskellige former for alternativ
behandling, fx. zoneterapi, holistisk massage, regressionsterapi (rejser i
tidligere liv), Tarot-oplæg, drømmetydning og andre spændende ting. I den
forbindelse vil jeg meget gerne høre om Jeres erfaringer med
behandlingsformer som disse, uanset om I har været klienter eller
terapeuter, ligesom jeg vil bede Jer besøge min hjemmeside www.illuminee.dk
og give mig feedback, enten på hjemmesidens opslagstavle eller her.
Hvis jeg i øvrigt kan være behjælpelig med gode råd, tips og ideer, er I
meget velkomne til at skrive til mig enten her, på hjemmesiden eller på
illuminee@sol.dk.
Jeg glæder mig rigtig meget til at finde inspiration, nye tanker og
meningsudveksling i denne nyhedsgruppe.
Mange hilsner
Line.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-01-02 22:57

Hej Line

Orv det ser spændende ud *S* Der er mange ting man godt kunne tænke sig at
prøve, men hvor i landet er din klinik?

Hilsen
Joan

Fra : Line Illum

Dato : 25-01-02 12:37

Hej Joan.
Min klinik ligger i Næstved, tæt ved stationen.
Har du været i denne nyhedsgruppe længe?? Er her normalt megen aktivitet??
Kender du andre nyhedsgrupper over samme emne???
Hermed 1 svar og 1000 spørgsmål sendt videre *G*.
Mange hilsner
Line.

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2pvq4$b7$1@sunsite.dk...

Fra : Rie Lysvad

Dato : 03-02-02 14:49

Hej Line

Tillykke med din nye klinik. Jeg håber det kommer til at gå godt for dig.
Jeg har prøvet en del af det alternative og det " mystiske". Det mest
rammende har været en oplægning af tarotkort, jeg fik lavet for nogle år
siden. Det ramte så meget plet, at det næsten var ubehageligt.

Det er en lidt sløv gruppe denne her, og det samme gælder Newagegruppen,
hvor jeg kan se du osse har et indlæg.Det ville være rart, hvis der kunne
komme lidt gang i det.
Med venlig hilsen
Rie
Line Illum <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5072e4$0$269$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Line Illum

Dato : 03-02-02 17:18

Hej Rie.
Tak for dit positive svar,- ja, jeg må indrømme en vis skuffelse over
gruppens aktivitetsniveau :)
Nu har jeg ledt med lys og lygte efter et forum, hvor jeg kan få vendt og
drejet mine synspunkter, erfaringer og nysgerrighed mht. alternativ
behandling af forskellig slags, og så går det så LANGSOMT
Måske jeg skulle skrive et eller andet vildt provokerende oplæg, og så se,
om det kunne få vækket gruppen lidt......Jeg kunne jo forsøge mig med noget
om reinkarnation, tidligere liv og regressions-terapi, som jeg selv
praktiserer,- det plejer at være en brændende varm kartoffel i munden på de
fleste *G*.
Anyway,- vi håber på det bedste.
Mange hilsner
Line.

Rie Lysvad <lysvad@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Wnb78.15522$Eu2.1124371@news010.worldonline.dk...

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-02-02 19:38

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rie.
> Tak for dit positive svar,- ja, jeg må indrømme en vis skuffelse
over
> gruppens aktivitetsniveau :)

Smiler..........tjah.prøv at læse tilbage i indlæggene for ca ½ -
1 år siden. Så vil du opdage at folk der lagde ud med samme form
for indlæg som du - altså en annonce for et eller andet, nærmest
var blevet lynchet. Så på EN måde er det dejligt at her er mere
fredeligt og en mere positiv stemning.
> [...]
selv
> praktiserer,- det plejer at være en brændende varm kartoffel i

Ikke på mig - been there Done taht.
> Anyway,- vi håber på det bedste.
> Mange hilsner
> Line.

Ligesådan her

Kærlige hilsner
J¤mfruen) der oxo er Healer

Fra : Line Illum

Dato : 04-02-02 15:35

Har du selv været i regressions-terapi??? Eller under hypnose oplevet et
tidligere liv? Eller måske spontant??
Fortæl, fortæl *S*
Mange hilsner
Line

J¤mfruen) <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:brf78.15618$Eu2.1141511@news010.worldonline.dk...

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-02-02 18:13

> Har du selv været i regressions-terapi??? Eller under hypnose
oplevet et
> tidligere liv? Eller måske spontant??

Jeg har brugt mange terapiformer, deriblandt både Hypnose,
regression og NLP - terapi
> Fortæl, fortæl *S*

Nej! - eller..... hvad ønsker du at vide?? sådan mere præcist?

NB: vær sød at klippe det fra du ikek svarer på - ellers bliver
indlæggene SÅ lange.
> Mange hilsner
> Line

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 04-05-02 22:25

Skyd løs - jeg er med på den værste...

KH SJ

--
Med Venlig Hilsen
Livssynskonsulent og foredragsholder

Fra : Per S.

Dato : 03-02-02 23:24

--

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg kan se du osse har et indlæg.Det ville være rart, hvis der kunne

Hej Rie,
Jeg har for over et år siden deltaget i denne gruppe, men da diskussionerne
ofte var meget negative generelt, blev jeg træt af det. Nu er jeg for nyligt
vendt tilbage, og det virker som om, der er kommet nye til, der er
interesseret i at udveksle ideer, tanker og erfaringer på konstruktiv og
behagelig måde. Så er det selvfølgelig også op til os selv at deltage og
komme med nye indslag, hvis det skal bliver interessant.
Med venlig hilsen
Charlotte
www.heartnsoul.dk