investor søges...
Fra : Rune Tipsmark

Dato : 24-01-02 21:38

til start af ny virksomhed...
vi skal bruge ca. 400.000
firmaet er IT-relateret
jeg har i forvejen et firma af samme art, regnskab kan fremvises.
kontakt mig via mail deecoy@vip.cybercity.dk
hvis du er interesseret.
venlig hilsen
Rune

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 25-01-02 20:24

On Thu, 24 Jan 2002 21:37:53 +0100, Rune Tipsmark wrote in dk.erhverv
<3c507037$0$95360$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>til start af ny virksomhed...

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Jens

Dato : 28-01-02 21:53

"Rune Tipsmark" <deecoy@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> til start af ny virksomhed...
> vi skal bruge ca. 400.000
> firmaet er IT-relateret
> jeg har i forvejen et firma af samme art, regnskab kan fremvises.
> kontakt mig via mail deecoy@vip.cybercity.dk
> hvis du er interesseret.
> venlig hilsen
> Rune

Svært at have interesse når e-mail adressen starter med "deecoy"........

Jens

Fra : Rune Tipsmark

Dato : 29-01-02 04:22

> Svært at have interesse når e-mail adressen starter med "deecoy"........
>
> Jens

tja. hvis du tænker på et engelsk ord, så er det nok nærmere decoy du tænker
på.
deecoy betyder som sådan ikke noget, det er bare et nick jeg har haft i
laaaaaang tid.

Rune

Fra : Erik G Christensen

Dato : 28-01-02 23:14

Rune Tipsmark wrote:

> [...]
> vi skal bruge ca. 400.000
> firmaet er IT-relateret
> jeg har i forvejen et firma af samme art, regnskab kan fremvises.

Tja, så har du -I jo ingen problemer, hvis det er minimum seriøst,
men det er det vel ikke ?

Du kan lige så godt offentliggøre din IP nu, ellers kan du ikke
sende mere her, der er seriøst

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Rune Tipsmark

Dato : 29-01-02 04:16

> Du kan lige så godt offentliggøre din IP nu, ellers kan du ikke
> sende mere her, der er seriøst

nå hvad fanden har jeg gjort galt ? posten noget forkert i en forkert gruppe
? undkyld af helvede til så da...jeg er ikke så dreven i nyhedsgrupper...
min ip ? hvis du vil ha' min ip så kan du sq self finde den....

regards
Rune

hint : den starter med 80.62.xx.xx

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 29-01-02 21:38

Fra : Rune Tipsmark

Dato : 29-01-02 04:19

> Tja, så har du -I jo ingen problemer, hvis det er minimum seriøst,
> men det er det vel ikke ?

nej, da jeg spiler min tid og jeres tid på at spørge om noget useriøst, hvad
tror du selv ?

selvfølgelig er det seriøst.
og hvis der skulle være en der var interesseret så mail mig da endelig.

Regards
Rune