Vedr. pris på hjemmeside.
Fra : Ostekongen

Dato : 24-01-02 20:07

Hej NG, håber i kan vejlede mig lidt.

Jeg er blevet tilbudt at udvikle en side til en privat familie der til
sommer skal lave noget "bed & breakfast" til turister.
Så vidt jeg er informeret (har ikke snakket endeligt med dem endnu) drejer
det sig udelukkende om en "statisk" side, altså en side bestående af flot
design og information.
Men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan tage for det. Jeg er ikke pro, har
ikke gjort det før, så jeg er ikke helt klar over hvormange timer jeg skal
bruge. Nogen der har forslag til, hvad jeg kan tage......??

-Ostekongen

Fra : john

Dato : 24-01-02 20:21

"Ostekongen" skrev bla..

> Jeg er blevet tilbudt at udvikle en side til en privat familie der til
> sommer skal lave noget "bed & breakfast" til turister.

Godt nok bruger man HTML til at lave siderne, men priser på webdesign hører
ikke hjemme i denne gruppe.
Ved ikke lige hvilken gruppe, men udersøg det selv på www.usenet.dk

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : cichosz

Dato : 24-01-02 20:44

Ostekongen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> ikke gjort det før, så jeg er ikke helt klar over hvormange timer jeg skal
> bruge. Nogen der har forslag til, hvad jeg kan tage......??

hvor meget syntes du selv du er vær og hvad mener du at du kan lever
så har du din pris
cic

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Kristensen

Dato : 25-01-02 08:53

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke gjort det før, så jeg er ikke helt klar over hvormange timer jeg skal
> bruge. Nogen der har forslag til, hvad jeg kan tage......??

Har du nogle referencer? Hvis du er newbie, så lad hellere være, for der er
nok firmaer med dårlige hjemmesider i forvejen.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 23:22

Prisen afhænger af hvor meget arbejde du skal lave.

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-01-02 09:53

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> wrote in message
> Prisen afhænger af hvor meget arbejde du skal lave.

Og ikke mindst hvor dygtig man er, jeg kender mange eksempler på folk der
har betalt 3000 kr. til en mosters tantes søn og fået en hjemmeside som slet
ikke lever op til de krav der stilles til en hjemmeside i dagens danmark.

PS: Gider du ikke læse: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Jakob Andersen
Er du god til ASP og mangler du et job?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 05:44

Til hr. Jakob betjent (selvbestaltet)
Hvor dygtig er du selv?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-02 06:18

Wed, 30 Jan 2002 05:44:27 +0100, skrev "John Vedsegaard"
<taform@c.dk>:

>Til hr. Jakob betjent (selvbestaltet)
>Hvor dygtig er du selv?

Han er formentlig en af dygtigste herinde.

Og hvad med at finde en anden sandkasse at lege i end
usenetgrupperne.
--
med venlig hilsen
Knud