Titan A.E. - en anbefaling
Fra : Hauerslev

Dato : 24-01-02 19:49

hejsa

Jeg har lige haft fornøjelsen af at nyde Don Bluths mesterlige tegnefilm
Titan A.E. - en film som alle med hang til larmende sci-fi, rumvæsner,
rumskibe bør se mindst en gang. Plottet har et par huller hist og her men
der er tempo på, god lyd og flotte billeder så hvis I næste gang ikke ved
hvilken film der skal hjem til samlingen så vil jeg anbefale Titan A.E.

....and thats my two cents :)

--
_________________
be good! - Hauerslev

Fra : Klaus G.

Dato : 24-01-02 20:16

> [...]
> der er tempo på, god lyd og flotte billeder så hvis I næste gang ikke ved
> hvilken film der skal hjem til samlingen så vil jeg anbefale Titan A.E.

Jepper den er sej. Har den selv, og vil også godt sige god for den :)

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-01-02 08:49

> Jepper den er sej. Har den selv, og vil også godt sige god for den :)

SPOILER

Jeg er også meget begejstret for filmen - specielt dens lydspor. På
R1-udgaven er der både DD5.1 og DTS. Jeg har kun hørt DTS-sporet og det er
altså ualmindeligt godt. Jeg er helt vild med de knirkende lyde i
is-"havet"!

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 25-01-02 10:25

Jesper Brogaard <me@privacy.net> wrote:

> [...]
> R1-udgaven er der både DD5.1 og DTS. Jeg har kun hørt DTS-sporet og det er
> altså ualmindeligt godt. Jeg er helt vild med de knirkende lyde i

Ved du hvordan de har lavet det? <spoiler> Deres 'foley'-arbejder stod
med skoene i høje snebanker på hans skiferie og trådte så det hele ga'
sig og knirkede. Man ser lidt anderledes på den scene efter at have set
det.
<spoiler slut>

Men ellers en rigtig fed film, med et fedt soundtrack. Glæder mig til
engang at se den med sourround - det må være lækkert.

anr

"A lifetime of working in a nuclear power plant has givin me a healty
green glow. And left me as impotent as a Nevada boxing commissioner."
-Montgomery Burns

Fra : [Mogwai]

Dato : 25-01-02 10:55

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in message
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

A.E.

> SPOILER
Hvor meget skal der til før man skal til at råbe spoiler?
personligt kan jeg ikke se nogen afsløringer af vigtige detaljer i plottet.
Jeg synes der er mange der smækker spoilermærket på lidt for hurtigt.
Men selvfølgelig er en gang for meget bedre end en gang for lidt.

/Mads

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-01-02 11:06

"[Mogwai]" <youknowwho@skjoldhoej.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg synes der er mange der smækker spoilermærket på lidt for hurtigt.
> Men selvfølgelig er en gang for meget bedre end en gang for lidt.

Jeg vil give dig ret. Jeg kan heller ikke rigtigt se spoileren i indlægget.

/Nikolaj

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-01-02 12:30

nikolaj borg wrote:

> Jeg vil give dig ret. Jeg kan heller ikke rigtigt se spoileren i indlægget.

Men havde han ikke gjort det skulle der nok være een der følte sig
spoilet over at ha hørt at der var et is-"hav"

Tenz.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-01-02 13:34

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

indlægget.

Næh, det er rigtigt at jeg ikke afslørede meget.

> Men havde han ikke gjort det skulle der nok være een der følte sig
> spoilet over at ha hørt at der var et is-"hav"

Også min tanke. Jeg synes også at der er for meget vrøvl og ballade omkring
spoiler-indlæg i denne og tv-gruppen, men det betyder åbenbart noget for
nogen, så jeg synes at man med rette kan sige at jeg afslørede noget fra
filmen. At det måtte være selvfølgeligt i en tråd om en navngiven film, er
jeg fuldstændig enig i - jeg gad bare ikke lige diskussion med spoilerfreaks
(Griner lidt i skægget over at jeg i stedet lagde op til en diskussion med
anti-spoilerfreaks, fnis