Fast and the Furious - DVD spørgsmål...
Fra : Morten DH

Dato : 24-01-02 18:01

Sidder lige og kigger deleted scenes igennem og man kan så slå Director
Commentary on/off men jeg synes ikke der er nogen forskel på hvad man
vælger... Nogen der har samme problem?

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-01-02 22:28

> Sidder lige og kigger deleted scenes igennem og man kan så slå Director
> Commentary on/off men jeg synes ikke der er nogen forskel på hvad man
> vælger... Nogen der har samme problem?

Jeg havde samme "problem" igår da jeg sad og så deleted scenes til
Monkeybone. Det viste sig dog bare at være fordi ham der kommenterede
scenerne, kun sagde nogle enkelte ting engang imellem. Så prøv at lade den
køre et stykke tid, så siger han forhåbentlig noget :)

-The Baptizer
www.area42.dk