OT: dfm og mac
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 24-01-02 17:27

Hej allesammen!!!

Efter jag flyttede hjemmefra fik jeg en Macintosh, men jeg kan ikke komme på
dfm med den.... Det er lidt irreterende da jeg tit var herinde før i
tiden..... Er der ikke en der har lidt forstand på mac som kan fortælle mig
hvordan jeg kommer på....

Mvh
Jesper Pedersen
VFR750F-L 91
CX500B 80
(De er begge til salg)

Min mail er vfr@cool.dk og jeg vil da foretrække at i svarede her da jeg
ellers ikke har mulighed for at høre jeres guldkorn...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-01-02 18:13

Hej

Du kan hente Outlook Express til Mac på www.microsoft.com/mac