Aarstiderne.com
Fra : Kat

Dato : 24-01-02 16:59

Halløjsasa.
Jeg har været inde på: www.aarstiderne.com.
Men duer det til noget?
Jeg er dårlig til at købe/forberede grøntsager, så derfor bliver
det ikke til de mængder som man siger er godt for helbredet
Så måske det var en idé?
De skriver at der følger opskrifter med - nogle man kan bruge til
noget godt?
Hvor tit får i leveret?
Er der nogle faldgruber, eller er det så godt, som jeg læser det
som?
--
/kat
---

Fra : Sofie

Dato : 24-01-02 18:27

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget godt?
> Hvor tit får i leveret?
> Er der nogle faldgruber, eller er det så godt, som jeg læser det

Hej !!

Jeg er lige startet med at få leveret derfra, og jeg er virkelig blevet
glædelig overrasket. Det er lækre, friske grønsager med spændende opskrifter
til.
Jeg var også selv meget dårlig til at få købt og når var det altid de samme
grønsager der røg ned i kurven.
Jeg valgte at få leveret hver 14 dag for lige at se hvad det var , men jeg
tror vi skal til at have engang om ugen.
Bestemt hver at anbefale.
Venligst Sofie

Fra : zcully

Dato : 24-01-02 18:39

Hej

Jeg havde nogle af de samme spørgsmål før jeg gik i gang som dig, så jeg fik
også et par råd herindefra og så sprang jeg ud i det.
Du lyder lidt ligesom mig. Jeg spiste heller ingen grøntsager (eller frugt)
og kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle købe eller hvordan det skulle
tilberedes når jeg endelig fik købt lidt.

Så bestilte jeg en kasse fra Aarst...
har fået det lige siden og er helt vildt glad for det. Det er nøjagtig som
der står på siden og der følger et nyhedsbrev med med opskrifter. Det er
bare lidt sparsomt med opskrifterne!!
Men det gode ved det er og at man får noget man aldrig selv ville købe. Jeg
vil fx. ikke rende ud og købe Rosenkål.

Jeg får det en gang om ugen. Og der er mere end nok til mig ene mand.

Prøv det...
/Zcully

Fra : Marianne

Dato : 24-01-02 23:18

> Men duer det til noget?

Ja - det er i mine øjne genialt. Man binder sig til en fast leverance og kan
supplere op via nettet af diverse alt-muligt.

> Jeg er dårlig til at købe/forberede grøntsager, så derfor bliver
> det ikke til de mængder som man siger er godt for helbredet

Nej. Ditto her. Men grøntsagskassen bragt til døren har hjulpet MEGET på
dét.

> Så måske det var en idé?

Det tror jeg bestemt.

> De skriver at der følger opskrifter med - nogle man kan bruge til
> noget godt?

Yes.

> Hvor tit får i leveret?

Hver 14. dag til en familie på 2 voksne og 2 børn. Det dækker vel ca.
1/2-delen af forbruget (vis spiser ikke hjemme hver dag).

> Er der nogle faldgruber, eller er det så godt, som jeg læser det

Ingen faldgruber opdaget her. Jo, man kan godt forkøbe sig i de lækre,
italienske specialiteter. Måske særligt vinkasserne - og marcipan omkring
jul. Vi har brugt systemet 1,5 år.

mvh
marianne

Fra : Kat

Dato : 24-01-02 23:30

"Marianne" skrev:
> [...]
lækre,
> italienske specialiteter. Måske særligt vinkasserne - og

Ved du om man kan se de ekstra madvarer på nettet (vin, kød (?),
macipan o.s.v.).
Jeg kan kun finde de forskellige kasser.
De skriver også om, at man selv kan sammensætte efter behov, men
kan man se disse valgmulighder nogen steder på nettet?
--
/kat
---

Fra : Kat

Dato : 24-01-02 23:58

"Kat" skrev:
> [...]
men
> kan man se disse valgmulighder nogen steder på nettet?

Har selv fundet det!
Linkene var _gemt_ bag fine billeder øverst på hver side!
--
/kat
---