Budget skabelon til ombygning
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 24-01-02 17:17

Hej alle
Vi skal have istandsat vores loft.
Nyt tag, undertag, isolering, vvs, el, gulv, vægge etc.
Er der nogen som har et budget ligende som jeg kan genbruge, så jeg får
flest mulige poster med i budgettet inden låntagning.
Bedst med et Excel -regneark.
Gerne mailsvar:
--
Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7

Fra : Per H

Dato : 24-01-02 21:33

prøv at regn med ca 15 000 kr pr m2

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Jens Kildegård

Dato : 24-01-02 22:36

Det var kun loftet der skulle istandsættes, og ikke et nybyggeri.
De 15.000,- bruges somregel som et hurtigt overslag på nybyggeri af et
standard parcelhus.

Mvh. JK

Fra : Per H

Dato : 25-01-02 23:29

nnåååe ok. troede det var helt hus

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Jens Kildegård

Dato : 24-01-02 22:44

Prøv og kigge i V & S prisbøgerne (kan findes på tekniske biblioteker), der
vil I kunne finde nogle fornuftige overslagspriser.
At få alle tingene med er der ikke nogen færdig løsning på - ikke engang for
proffessionelle. Find ud af hvad I skal have lavet og hvordan, og prøv og få
så mange detaljer med som muligt.

Med V & S bøgerne kan man udfra m² alene finde et rimlig nøjagtig pris for
de fleste byggerier.

Mvh JK