Budget til ombygning
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 24-01-02 17:14

Jeg skal lave vores uudnyttede tagetage om til et beboelse.

Tegltaget fra 1930 skal skiftes/lægges om så jeg kan få undertag inden
isolering.
Der skal laves el, vvs, gulv, vægge.

Jeg skal så opstille et budget, er der nogen som har et der kan
genbruges, -så jeg får alle mulige og umulige udgifter taget med inden
låntagning.

Bedst hvis budgettet er et Excel-regneark.

--
Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7

Fra : N/A

Dato : 24-01-02 18:32

Jeg har samme ide, men da jeg prøvede et indlæg kom der intet brugbart.
Så vil du ikke skrive besked i gruppen, eller maile mig hvis du får/finde
noget brugbart.

VH KHS

Fra : Kiksekage

Dato : 24-01-02 22:41

"Lars Henrik Jensen" <lhj@e-privat.dk> skrev i en meddelelse news:EgX38.461$mk1.429671625@news.orangenet.dk...
> Jeg skal lave vores uudnyttede tagetage om til et beboelse.
> Bedst hvis budgettet er et Excel-regneark.

Prøv i news:dk.edb.regneark

Mh