LaCie Firewire/USB brænder
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 24-01-02 13:46

Hej!

Er der nogen her som har erfaringer med LaCie's Firewire/USB-brænder
(321040ui eller 241040ui).
Jeg skal bruge en brænder med USB (til min iMac Rev. a) men det ville være
smart hvis jeg også kunne bruge den til en Mac med firewire uden indbygget
brænder (hvis det ellers findes til den tid).

På forhånd tak

Henrik Rasmussen

Fra : bassballs

Dato : 25-01-02 08:51

On Thu, 24 Jan 2002 13:46:16 +0100, Henrik Rasmussen wrote:

> [...]
> være smart hvis jeg også kunne bruge den til en Mac med firewire uden
> indbygget brænder (hvis det ellers findes til den tid).
Hej Henrik!

Jeg har en sådan og har kun gode erfaringer med modellen, jeg bruger den
med USB på min PC/Linux maskine og med firewire på min PowerBook , no
problems, og ingen fejlbrændinger.

Hilsen Bassballs

Fra : bassballs

Dato : 25-01-02 09:05

Fra : hanne hertzog

Dato : 25-01-02 22:09

bassballs <anders@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har en sådan og har kun gode erfaringer med modellen, jeg bruger den
> med USB på min PC/Linux maskine og med firewire på min PowerBook , no

Lige det samme her. Min Lacie hedder pocketrw08. Bruger den med FireWire
til min Pismo. Fungerer bare supert. Har i forvejen en SCSImodel til min
G3, som har kørt uden problemer i godt 3 år. Derfor valgte jeg LaGie
igen og så var den endda i den billige ende, og med begge kabler , både
USB og FireWire følger med, hvilket der ikke gør til mange andre
modeller.

Hilsen Hanne

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 26-01-02 11:20

Takker!!!

Jeg går nok efter en LaCie 321040ui.

Iøvrigt; har man glæde af de 4 mb buffer der sidder i ovennævnte model
fremfor de 2 mb i 24x udgaven af denne brænder, når man man
forbinder/brænder via USB?

Henrik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-01-02 13:53

Henrik Rasmussen <hen.rasmussen@get2net.dk> wrote:

> Iøvrigt; har man glæde af de 4 mb buffer der sidder i ovennævnte model
> fremfor de 2 mb i 24x udgaven af denne brænder, når man man
> forbinder/brænder via USB?

ikke hvis begge har burnproof eller lignende teknologi - det mest
interessante er hvilket drev der gemmer sig i FW kabinetett.

<http://www.cdrinfo.com/hardware/>

<icq:131382336>