Genveje
Fra : Michael

Dato : 24-01-02 11:54

Genvejen alt+s i Outlook2000 skulle gerne sende mailen afsted, men det vil
den ikke. Nogle af de andre genveje virker heller ikke, kan jeg på en eller
anden måde få den til at fungere. Jeg har prøvet at geninstaller men lige
meget hjælper det.

Håber på hjælpe så jeg slipper for at bruge musen.

Michael

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-01-02 12:26

"Michael" <mij@uni-c.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget hjælper det.
>
> Håber på hjælpe så jeg slipper for at bruge musen.

Kan du forklare nærmere, hvad du mener med at den ikke virker. Hvordan giver
det sig udslag. Sker der igenting eller sker der noget andet and forventet
eller?

Jan

Fra : pre

Dato : 24-01-02 19:35

Hvis du kun har én konto der kan sende mail, så kan det nok klares. Som jeg
før har beskrevet har servicefunktionerne overhalet teknikken så genvejen
kun aktiverer knappen så der skal et Enter med i billedet.
Prøv at klikke på Funktioner/Tilpas. Vælg funktioner i det venstre vindue og
scroll gennem det højre for at finde knappen Send - IKKE Send Alle. Træk
knappen op til en værktøjslinie. Hvor der dukker en kraftig sort streg frem,
slip.

Nu har du en Send knap, S er understreget og ALT+S virker som ønsket.

pre

Fra : Claus Henriksen

Dato : 25-01-02 08:41

Prøv eventuelt med <CTRL><RETUR>

Claus Henriksen

Fra : Michael

Dato : 28-01-02 08:26

Jeg har i weekenden installeret et andet program og lige pludselig virker
genvejende.