Manglende slutbesked
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 24-01-02 11:57

Hej NG
Et lille spørgsmål:
Når jeg har benyttet Outlook Express til at hente og sende mail, og jeg så
lukker
Outlook ned, da kommer der ikke den kendte beskedbox, der spørger om jeg
vil logge af eller ej.
Hvorledes får jeg den frem igen.
Jeg benyttet Outlook Express 5.0
m.v.h.
ole

Fra : Gevaldi

Dato : 24-01-02 12:23

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c4fe7c0$0$14056$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> lukker
> Outlook ned, da kommer der ikke den kendte beskedbox, der spørger om jeg

Du vil nok have mere held i denne ng:

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 24-01-02 16:28

Hej Gevaldi og alle andre.
Undskyld, jeg syndtes, at jeg havde ledt efter noget bedre.
Jeg prøver den anviste.
ojh.